Nyt mulla kiehuu, sisältää valitusta miehestä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vituttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vituttaa

Vieras
Sain äsken soiton työpaikalleni että meidän 5 poika on yksin kauppakeskuksessa, että onko ihan luvallisella reissulla. Oli poika niin naapurin ruovalle väittänyt. Ja minä tietenkin yllättyneenä että ei tietenkään ole lupaa saanut. Naapuri lupasi saattaa pojan kotiin. Soitin sitten miehelle että etkös ole huomannu etää S**** on lähtenyt karkuteille pihalta? Niin mies ihan pokkana sanoo että eikun S**** on kaupoilla, laitoin hakemaan maitoa....
POika ei ole yksin liikkunut aikasemmin missään, on kuitenkin kolme tien ylitystä ennen kauppakeskusta ja muutenkaan toi iso kauppakeskus ei mun mielestä ole 5v. paikka ilman aikuista. Kyllä mä oon niin vihanen.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Mä varmaan ottaisin eron (oikeesti :D) sillä miten voisin olla miehen kanssa, jonka seuraan ei uskalla lapsia jättää?

Mä oon ihan puulla päähän löyty, en olis ikinä uskonu että tekee noin. Muutkaan meidän lapset ei ole ominpäin liikkuneet ennenkun koulun ovat aloittaneet, joten luulin sen olevan itsestään selvää. En oikeesti tiedä mitä ajatella.

Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:
Miehellä helle sekoittanut pään :xmas:

Mie suuttuisin tuossa tilanteessa aivan hiiteen. Kyllä nyt on keskustelun paikka!!

Keskustelen kunhan ehkä vähän rauhoitun, nyt en voinu kun kiroilla ja sanoin että pistää miettien

Yhteistyössä