Alkuperäinen kirjoittaja dääm:Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:Alkuperäinen kirjoittaja dääm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:se on sitten ensi kerralla tilattava vaikka tai-mallin alushousut jos ne stringit niin hävettää..![]()
Emmä jaksa alkaa sun kanssa asiasta kinaamaan saati keskustelemaan kun et selvästikään lukenut mun asiaa kunnolla. Eihän siinä mitään jos asuu hesassa, mutta tällanen tuppukylä on pikkasen eri juttu. Mut ei tarvi ymmärtää. Hyvät päivän jatkot vain kaikille![]()
no mä oon asunu tuppukyläs koko ikäni ja kaikki tuntee kaikki ja kaveri oli postikuskina. kysy multa kerran, et mikset koskaan tuu häntä kattoo ku postia hän kantaa mulle. no ei mulla nyt tuu mieleen juosta postilaatikolle ku kuski tulee. ilmeisesti niillä postikuskeilla on mielessä aina ihmiset kun tuovat postin, et ei mikään ihme et uteliaisuus voittais ja lukis jonkun postikortin. Tää on sit näitä tuppukylän juttui. kamalaa se on ku tiedetään aina että missä kuljet ja missä et ja miksi ja miten.. hohhoi! ei ihmisil oo tekemistä. sen takia muutettiin pois ku ei jaksettu ainaisii perättömii juorui ja sun muita, ymmärrän kyllä.
KIITOS YMMÄRRYKSESTÄ, VIIMEINKIN JOKU TAJUAA.
ehkä sen takia en viitsi enä tuollaisista välittää koska tiuskein lopulta kaikille juoruämmille kylällä ku tuli utelee multa ihan tyhmiä.
olin tullut esikoisen takia juuri laitokselta ja kävin siinä äkkiä kaupassa ja sellanen tuttu vanha akka kysy että millos sää ton lapsen saan. ja mä katoin ensin itteeni ja sitten sitä muijaa että, olen juuri tullut synnyttämästä. Meinas siinä itku tulla. ei semmsoat jaksa, ihan ku ois joku julkkis ku koko ajan seurataan ja kuiskitaan ja aargghh! *ei haluu muistella*