Nyt minäkin olen ymmälläni huutismyyjän suhteen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ostin "Osta heti"-toiminnolla ruokailuryhmän reilu viikko sitten. Tai siis yritin ostaa, sillä myyjä vastasi minulle että ryhmä oli hänen appiukkonsa ja tämä olikin myynyt sen pois hänen tietämättään. Ok, harmitti, mutta annoin neutraalin palautteen.

Nyt se ruokailuryhmä on uudelleen myynnissä! Samalla Osta pois -hinnalla kuin aiemminkin. Eikä myyjä todellakaan tarjonnut sitä enää minulle, minkä olisin luullut hänen tekevän, jos appiukko ei ollutkaan myynyt sitä ryhmää. Voihan venäjä mikä tyyppi!

Mä olisin varmaan pistänyt alunperinkin negan palautteen... Sanotaanhan se säännöissäkin, ettei samanaikaisesti saa myydä muualla! Oli sitten appiukon ruokailuryhmä tai ei... Ainakin nyt muuttaisin palautteen negaksi enkä varmasti huutaisi uudestaan.

Huuto netti on kyll menny iha ihmeelliseks, tai no myyjät.. huusin itelleni akvan ja sit huudon päätyttyä kun olin voittanut ja otin myyjään yhteyttä hän sanoiettä oli unohtanut hv:n jne. ja ehdotti huomattavasti korkeampaa summaa kuin mitä voittoni olisi ollut. ETTÄ NÄIN!

Alkuperäinen kirjoittaja toisilla ei ole käytöstapoja:
Mä olisin varmaan pistänyt alunperinkin negan palautteen... Sanotaanhan se säännöissäkin, ettei samanaikaisesti saa myydä muualla! Oli sitten appiukon ruokailuryhmä tai ei... Ainakin nyt muuttaisin palautteen negaksi enkä varmasti huutaisi uudestaan.

Ai sen voi vielä muuttaa? Olen niin vähän ollut Huutiksen kanssa tekemisissä, etten tiedä kaikki kikkoja.

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
No millaista palautetta itselläsi on? Jos myyjä huomasi, että sulla on hänen mielestään liikaa negatiivista palautetta, eikä siksi halunnut myydä.

Olen tasan yhden tuotteen huutiksesta ostanut ja siitä positiivinen palaute. Ja vaikka olisikin negatiivia palautteita, otin heti yhteyttä ja kysyin koska voi ryhmän noutaa, maksu olisi ollut noudettaessa. Ei kai myyjä silloin voi (sääntöjen mukaan) kieltäytyä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ai sen voi vielä muuttaa? Olen niin vähän ollut Huutiksen kanssa tekemisissä, etten tiedä kaikki kikkoja.

Voi muuttaa jos huudosta ei ole kovin kauaa aikaa. Menet sinne huutamiisi kohteisiin omilta sivuiltasi ja painat uudestaan "anna palautetta" nappia. Se sitten sanoo, että "tämä korvaa aikaisemmin antamasi palautteen" yms.

Alkuperäinen kirjoittaja huuto netti:
Huuto netti on kyll menny iha ihmeelliseks, tai no myyjät.. huusin itelleni akvan ja sit huudon päätyttyä kun olin voittanut ja otin myyjään yhteyttä hän sanoiettä oli unohtanut hv:n jne. ja ehdotti huomattavasti korkeampaa summaa kuin mitä voittoni olisi ollut. ETTÄ NÄIN!

multa kans mennyt maku. oli yks kaappi jonka oma huutamani hinta oli viimeisenä 200? sit juuri ennen sulkeutumista jostain tuli tyyppi ja huusi hinnaksi 500?.... tais olla myyjän kaveri. ja sama tapahtui toisenkin kerran.

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Voi muuttaa jos huudosta ei ole kovin kauaa aikaa. Menet sinne huutamiisi kohteisiin omilta sivuiltasi ja painat uudestaan "anna palautetta" nappia. Se sitten sanoo, että "tämä korvaa aikaisemmin antamasi palautteen" yms.

En löydä kohtaa, josta voisin muuttaa antamaani palautetta. 8.4. näköjään annoin sen neutraalin palautteen.

Tällaistahan tämä... Itse huusin lapselle paidan myyjältä jolla vain muutama neg. palaute ja loput positiivisia.

Maksoin kiltisti ja jäin odottelemaan... Kahden viikon kuluttua laitoin viestiä että jokohan tuote on postitettu? No tämä nainen laittoi että varmasti on. Vastasin että mikäli hän ei palauta rahoja, laitan negatiivisen palautteen.... No siitä se sota vasta syntyikin, ko nainen lähetti minulle hulluna sähköpostia ja jopa tekstiviestejä joissa haukkui minua ja jopa huoritteli!!!
Tekstiviestit ja herjaavat mailit loppuivat vasta kun lupasin hänelle laittaa pos. palautteen... Aloin jo pelätä että ko. nainen tulee ovelleni huutamaan tai jotain vastaavaa.
Nyt pelottaa ostaa enää mitään kun tällaiset hullut hyökkää kimppuun ja vie rahat eikä mitään saa muuta kuin kurjan mielen :(

Alkuperäinen kirjoittaja jeps:
Tällaistahan tämä... Itse huusin lapselle paidan myyjältä jolla vain muutama neg. palaute ja loput positiivisia.

Maksoin kiltisti ja jäin odottelemaan... Kahden viikon kuluttua laitoin viestiä että jokohan tuote on postitettu? No tämä nainen laittoi että varmasti on. Vastasin että mikäli hän ei palauta rahoja, laitan negatiivisen palautteen.... No siitä se sota vasta syntyikin, ko nainen lähetti minulle hulluna sähköpostia ja jopa tekstiviestejä joissa haukkui minua ja jopa huoritteli!!!
Tekstiviestit ja herjaavat mailit loppuivat vasta kun lupasin hänelle laittaa pos. palautteen... Aloin jo pelätä että ko. nainen tulee ovelleni huutamaan tai jotain vastaavaa.
Nyt pelottaa ostaa enää mitään kun tällaiset hullut hyökkää kimppuun ja vie rahat eikä mitään saa muuta kuin kurjan mielen :(

olisit ottanut yhteyttä poliisiin. ei ihmistä saa uhkailla ja kiristää. vanha naapuri sai työnsä takia paljon haukkuja. kerran eräs tokas et tulee tapaamaan häntä haulikon kanssa seuraavaksi. heti soitto poliisille jotka kävivät hakemassa aseet pois. oli ollut uhkailija ihmeissään kun 'ei ollut tarkoittanut mitä sanoi.'

Yhteistyössä