Nyt minäkin avaasin sampanjan, rankka vko takana

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
ajattelin menenkö lenkille vai avaan pullon, niin avaasin pullon, koska olin lenkeilyllä niin sanotusti vkon verran, paikasta toiseen juoksin...=) no, eikö se siitä
 
"perseennuolija"
En arvostele,mutta toivottavasti itse jossain sisällä sydämessäs ymmärrät,ettei tuo sun touhu vaan ole normaalia.

Silloinkun on juostu ympäriinsä kiireessä,niin niukan vapaa ajan voisi käyttää lasten kanssa olemiseen ja yhteiseen aikaan.
Ja älä,älä tule selittämään miten paljon ja monta tuntia olet ollut niiden kanssa silloin ja tällöin.
Paa pullo pois.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";27579917]Rentoudu vain :) Samalla tavalla nää palstamammat joka viikonloppu sen korkin aukaisee vaikka eivät ole edes tehneet mitään ;)[/QUOTE]

jopa tänäänkin luin sitä palstalla:D mutta kun kaikki vaan on niin täydellisiä, paitsi minä pahaa ihminen joka tekee 24t töitä ja kunnolla, minun ei saa mitään....tänään meen limusiinilla ajamaan:p
 
"perseennuolija"
jopa tänäänkin luin sitä palstalla:D mutta kun kaikki vaan on niin täydellisiä, paitsi minä pahaa ihminen joka tekee 24t töitä ja kunnolla, minun ei saa mitään....tänään meen limusiinilla ajamaan:p
Miksi sä otat asian tollalailla??Et ole paha ihminen,mutta näätkö ite tossa jotain outoa?

Teet töitä 24h/7 ja jos sulla kerrankin vapaata,ni lapset arvostais aikaas varmasti.
Mutta mitäpä tää auttaa,mieluummin ku ajelet sillä limuniisilla..
 
Venakko Milanna
[QUOTE="perseennuolija";27579988]Miksi sä otat asian tollalailla??Et ole paha ihminen,mutta näätkö ite tossa jotain outoa?

Teet töitä 24h/7 ja jos sulla kerrankin vapaata,ni lapset arvostais aikaas varmasti.
Mutta mitäpä tää auttaa,mieluummin ku ajelet sillä limuniisilla..[/QUOTE]
ei ole vapaata, otin itsen sen vapaan. Kun en vitti enää töitä tehdää ja pakko päätä tuuletta sillä tavalla. Täällä vkolla jotain oli hyvää, mutta aika kivinen tie oli, en ole tehnyt kun hullulla tavalla työt, lauantaina mulla jo järjestetty aika lasten kaa, elokuva, syömään ja sitten he valitsevat itse mitä kiva vielä tehdään. Turhaan kokoajan jesustella, tämä mun elämää, ette tekään teette paljon muuta kun arvostelette muita palstalla, voin sanoa samoinkin, että menkää ja olkaa sen aika mielummin lasten kaa. Ihmee kun mä kestän kaikki tää paska, vaikka ulkomalainen olen, yritän enemmän kun tavallinen suomalainen ja suomen kielinen, silti syntipukki ja pahaa ihminen joka asiassa. Kuule, mun lapset ainakin voi hyvin, siisti koti nyt, teen työt samoin mies ja annamme jopa lapsillekin aika ja myös emme unohda itseä, nyt rentoudun koska haluan niin
 
"perseennuolija"
ei ole vapaata, otin itsen sen vapaan. Kun en vitti enää töitä tehdää ja pakko päätä tuuletta sillä tavalla. Täällä vkolla jotain oli hyvää, mutta aika kivinen tie oli, en ole tehnyt kun hullulla tavalla työt, lauantaina mulla jo järjestetty aika lasten kaa, elokuva, syömään ja sitten he valitsevat itse mitä kiva vielä tehdään. Turhaan kokoajan jesustella, tämä mun elämää, ette tekään teette paljon muuta kun arvostelette muita palstalla, voin sanoa samoinkin, että menkää ja olkaa sen aika mielummin lasten kaa. Ihmee kun mä kestän kaikki tää paska, vaikka ulkomalainen olen, yritän enemmän kun tavallinen suomalainen ja suomen kielinen, silti syntipukki ja pahaa ihminen joka asiassa. Kuule, mun lapset ainakin voi hyvin, siisti koti nyt, teen työt samoin mies ja annamme jopa lapsillekin aika ja myös emme unohda itseä, nyt rentoudun koska haluan niin
Jeesustelinko?Vai eikö sun mielestä lapset olis mieluummin sun kanssa??

Kertaakaan en ole sua arvostellu,sinä käyt päälle kun yleinen syyttäjä,jos joku ei ole samaa mieltä asioista.

Mun lapset nukkuu,joten en viitsi kädestä niitä kuiteskaan pidellä.

Mutta jos tuo sopii sinulle,niin tsemppiä elämääsi.
 
"perseennuolija"
[QUOTE="vieras";27579917]Rentoudu vain :) Samalla tavalla nää palstamammat joka viikonloppu sen korkin aukaisee vaikka eivät ole edes tehneet mitään ;)[/QUOTE]

Niin avataan ja ollaan kateellisia ja tätä rataa.Huoh.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="perseennuolija";27580098]Jeesustelinko?Vai eikö sun mielestä lapset olis mieluummin sun kanssa??

Kertaakaan en ole sua arvostellu,sinä käyt päälle kun yleinen syyttäjä,jos joku ei ole samaa mieltä asioista.

Mun lapset nukkuu,joten en viitsi kädestä niitä kuiteskaan pidellä.

Mutta jos tuo sopii sinulle,niin tsemppiä elämääsi.[/QUOTE]

ja mun lapset koulussa ja sitten iskän luo, en vitsi enää peruuta
 

Yhteistyössä