Nyt mielipiteitä!!!!!

Meillä mes kovasti haluaisi lapsen.. (yhteisen) ja minä myös <:) Lähinnä mietin sitä taloudellista puolta jne.. oon ollut nyt hyväpalkkaisessa työssä joten ei se äippärahakaan nyt ihan mini ois.. mietin välillä että jaksaisinko.. ??? Ooon ilmoittanut että kunhan se talo on rakenteilla niin sitten, mutta eipä olla edes vielä tonttia saatu aikaiseksi ostaa.. :S

WHAT am I gonna do?? meillä vakkariin asuu mun poika pian 3 vee ja typy 1 vee...
 
Taloudellisesti kyllä aina pärjää, tarkoitan että onko sellasta aikaakaan jolloin ois hyvä tehdä lapsia ns. taloudellisesti. Sitä paitsi eihän tiiä miten kauan menee että natsaa ees. ei niitä lapsia niin vaan tehdä. Tuttava pariskuntakin ilmoitti haluavansa lapsen, olevan ns.valmiit perustaa perhe, niin meni sitten yli 5v. ennenkun tärppäs-
 
Alkuperäinen kirjoittaja makunen-tutti:
no molemmat sanoo että vauva.. mutta sitten on se miinus puoli... talous tipahtaa ja korkealta.. enkä inhoa mitään niin paljon ku pennin pyöritystä... ::S
Niin no perheitä on erilaisia, mutta mun mielestä pärjää hyvin kun toinen on töissä ja toinen on kotona, varsinkin jos et saisi edes minimiä, vaan enemmän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Onaha:
Miten kauan olette olleet yhdessä? Nuo 3v poju ja 1v typy eivät ole teidän yhteisiä lapsia? Ehkä vielä jonkin aikaa katselisin...
Taidat olla aika kyttäilijä?? :D joo ei oo yhteisiä.. paitsi henkisesti :) löytyyhän meiltä lisäksi kaksi muutakin lasta :D

p.s. oon sitä laatiua että kun heitt kalsarit samaan kuivausrumpuu niin paksuna ollaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja makunen-tutti:
Alkuperäinen kirjoittaja Onaha:
Miten kauan olette olleet yhdessä? Nuo 3v poju ja 1v typy eivät ole teidän yhteisiä lapsia? Ehkä vielä jonkin aikaa katselisin...
Taidat olla aika kyttäilijä?? :D joo ei oo yhteisiä.. paitsi henkisesti :) löytyyhän meiltä lisäksi kaksi muutakin lasta :D

p.s. oon sitä laatiua että kun heitt kalsarit samaan kuivausrumpuu niin paksuna ollaan :D
:) Kaikkea hyvää teille!
Ja tää yrittää nyt lähteä unille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Onaha:
Alkuperäinen kirjoittaja makunen-tutti:
Alkuperäinen kirjoittaja Onaha:
Miten kauan olette olleet yhdessä? Nuo 3v poju ja 1v typy eivät ole teidän yhteisiä lapsia? Ehkä vielä jonkin aikaa katselisin...
Taidat olla aika kyttäilijä?? :D joo ei oo yhteisiä.. paitsi henkisesti :) löytyyhän meiltä lisäksi kaksi muutakin lasta :D

p.s. oon sitä laatiua että kun heitt kalsarit samaan kuivausrumpuu niin paksuna ollaan :D
:) Kaikkea hyvää teille!
Ja tää yrittää nyt lähteä unille.
Kauniita unia!!!

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja makunen-tutti:
Meillä mes kovasti haluaisi lapsen.. (yhteisen) ja minä myös <:) Lähinnä mietin sitä taloudellista puolta jne.. oon ollut nyt hyväpalkkaisessa työssä joten ei se äippärahakaan nyt ihan mini ois.. mietin välillä että jaksaisinko.. ??? Ooon ilmoittanut että kunhan se talo on rakenteilla niin sitten, mutta eipä olla edes vielä tonttia saatu aikaiseksi ostaa.. :S

WHAT am I gonna do?? meillä vakkariin asuu mun poika pian 3 vee ja typy 1 vee...
Miks ihmeessä kysyt tätä täältä? Etkö jo itse osaa ajatella asiaa, miten parhaiten näet? Miksi haluat muiden mielipiteitä omaan asiaasi?
 
vieras
Omasta ja muiden plussalaisten puolesta kehoitan teitä miettimään asiaa ihan itse. Tai voinhan minä sanoa, että ei, ei se kannata. Muu ei kannata, kuin henkselit tässä maailmassa. Tai voinhan minä toki sanoa, että sallikaa lasten tulla tykönne, älkää heitä estäkö. Että ihan vaan minkä sortin vastausta vain tahtoopi hän kuulla. =)
 
hmmmh
Niin, millä kukakin pärjää tai pitää penninvenyttämisenä... Kaverini (pariskunta, 3 lasta) saivat yhdessä välissä yhteensä alle 800 euroa brutto kun toinen oli opiskelija ja toinen minimiäp:llä. Sanoivat että hyvin pärjää kun vähän katsoo että mitä ostelee...
Mutta jos taloa ootte siihen samaan syssyyn tekemässä suunnitteluineen kaikkineen, niin sanoisin että siihen vielä vauva ja johan eroa pukkaa. Olen nähnyt muutaman jolle on käynyt juuri näin. Ukko sitten aina rakentamassa, talous tiukuilla, äiti hoitaa vauvan jota isä ei juuri näe valveilla jne.
 

Yhteistyössä