Nyt mielipiteitä vaunuista.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kumpikampi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kumpikampi

Vieras
Olisiko Brion yhdistelmä vaunut paremmat ostaa kannettavalla kantokopalla vai erillisellä kopalla?

Hintaeroa jäisi vain n. 80 ? joten jos erillinen vaununkoppa on kesävauvalle parempi kuin kantokoppa ( kova ) niin mielelläni sen rahan niihin laitan.

On erillinen vaunukoppa ja se on kyllä havaittu hyväksi :)
Mä en mistään hinnasta ottais sitä missä on se kantokoppa siinä päällä,
koska ne on niin ruman näköset. Mutta tämä on mun mielipide.
Mitä brion yhdistelmiä harkitset? Meillä on happyt! Ne oli niin sirot, et ihastuin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Meillä:
On erillinen vaunukoppa ja se on kyllä havaittu hyväksi :)
Mä en mistään hinnasta ottais sitä missä on se kantokoppa siinä päällä,
koska ne on niin ruman näköset. Mutta tämä on mun mielipide.
Mitä brion yhdistelmiä harkitset? Meillä on happyt! Ne oli niin sirot, et ihastuin :)

Brion Happy Mixed on se mitä ollaan katseltu.
Edellisillä lapsilla oli Emmaljunga Duo Edget ja ne siis erillisellä kopalla ja tykättiin kyllä.
Nyt täytyy ostaa uudet vaunut ja katseltiin Brion vaunuja ja silmää kyllä miellyttää molemmat vaihtoehdot, sekä kantokopallinen että erillinen vaununkoppa mutta mietin että kun koossa kuitenkin jotain eroa niin onko kesävauvalle jompikumpi vaihtoehto ehdottomasti parempi?
:)

Jos asut omakotitalossa tai muuten maantasassa että voit työntää vaunut suoraan sisään ja teillä on runsaasti säilytystilaa niin erillinen vaunuosa on ihan ok, mutta sen käyttöikä olisi ainakin meillä ollut tosi lyhyt. En kyllä ymmärrä miksi se olisi kesävauvalle parempi kuin kova kantokoppa? Meillä oli toukokuun lopussa syntyneelle kova kantokoppa josta luovuttiin jo n. 4 kk iässä, kun oli pakko jo nähdä eteenpäin, siitä asti vaan rattaissa.

Yhteistyössä