Nyt mielipiteitä tämän talon pohjasta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;24211643:
Pieni.

Mä en tykkää taloista, joissa ulko-ovan läheisyydestä mennään makkareihin. Ja eteisessä pitää olla paljon tilaa.

Ap sanokin, että PIENI perustalo hakusessa. Musta ihan kiva pohja, ehkä valkkaisin kastellin economy malleista mieluisemman.

Ei tuossa mitään ihan hölmöjäkään ratkaisuja ole. Itse en tykkää vessasta kylpyhuoneessa, tai kulkea kodinhoitohuoneen läpi saunaan. Tuulikaappi ei ihan ole tätä päivää ja keittiö-makuuhuoneen ovi näyttää aika ahtaalta. Ruokapöytä sijoitettu niin, että se kannattaa osta mittanauhan kanssa.

[QUOTE="vieras";24211698]Ap sanokin, että PIENI perustalo hakusessa. Musta ihan kiva pohja, ehkä valkkaisin kastellin economy malleista mieluisemman.[/QUOTE]

Economy taloissa keittiötilat huomattavasti pienemmät ja materiaalivaihtoehdot suppeammat :/

[QUOTE="a p";24211722]Economy taloissa keittiötilat huomattavasti pienemmät ja materiaalivaihtoehdot suppeammat :/[/QUOTE]

Ok, ei mulla kovin omakohtasia kokemuksia olekaan, kuhan välillä kattelen ja haaveilen :)
Oon käyny economyn tyylisessä talossa ja tykkäsin ihan sikana siitä keittiöstä, oli iso ja tilava. Muutenkin kaikki noi materiaali ym vaihtoehdot on mulle ihan hepreaa, tykkään katella noita pohjia, huvinsa kullakin ;)

Ihan mukava pohja, parempi kuin se aikaisemmin tänään nähty Kannustalo. 9m2 huone on kyllä tosi pieni, mutta menee alle kouluikäiselle tai sitten työhuoneena. 15m2 huoneeseen taas saa sovitettua vaikka kaksi lasta aika pitkään. Siinä huoneessa on vähän kulmikas pohja, mutta käytännössä varmaan ihan ok.

Kolmen neliön sauna vaikuttaa turhan pieneltä taloon, jossa on kolme makuuhuonetta eli oletettavasti perheessä olisi kaksi lasta. Tuohon koppiin ei mahdu saunomaan kuin kaksi henkilöä kerralla.

Ihan kiva peruskämppä, tosin lasten huoneet onnettoman pieniä koppeja, missä ne läksyt mahtuu tekemään, leikit levittämään? Meillä muksuilla (3kpl) kullakin 14 neliön huoneet, aikuisten makkari 18 neliötä ja ei ole lasten kamppeet hujan hajan pitkin kämppää vaan mahtuu pienillä leikit ja isoimmilla kouluhommat omaan kammariin. Mutta tuo on ihan ok, jos rahat ei riitä isompaan.

Ihan kiva peruskämppä, tosin lasten huoneet onnettoman pieniä koppeja, missä ne läksyt mahtuu tekemään, leikit levittämään? Meillä muksuilla (3kpl) kullakin 14 neliön huoneet, aikuisten makkari 18 neliötä ja ei ole lasten kamppeet hujan hajan pitkin kämppää vaan mahtuu pienillä leikit ja isoimmilla kouluhommat omaan kammariin. Mutta tuo on ihan ok, jos rahat ei riitä isompaan.

Meillä on nyt lapsilla 10 ja 8 neliön huoneet ja kyllä niissä mahtuu leikkimään ja läksyt tekemään ja on telkkarit ja molemmissa huoneissa vielä vaatekaapit. Vanhemmille tulee pienin makkari ja joo, ei rahat riitä kuin pieneet perustaloon.

Yhteistyössä