no neiti kantaa monesti vaikka mitä ja hokee tuota samaa, että ei oo mistään oppinuAlkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:mistäköhän olis oppinu :/
niin siis henkilövaakaa=puntariaAlkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:Nyt anteeks mulla on joka kesälunssa tai sit mun pää on vaan töihinpaluusta ihan sekasin, mut siis mitä kanniskelee. Vaakaa vai ilmapuntaria?
No kuvittelen vuorotellen noita mielessäni ja kumpikin tilanne vaikuttaa varsin huvittavalta.
Huolissaan ilmastonmuutoksesta?Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:niin siis henkilövaakaa=puntariaAlkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:Nyt anteeks mulla on joka kesälunssa tai sit mun pää on vaan töihinpaluusta ihan sekasin, mut siis mitä kanniskelee. Vaakaa vai ilmapuntaria?
No kuvittelen vuorotellen noita mielessäni ja kumpikin tilanne vaikuttaa varsin huvittavalta.
ja repesin kyllä totaalisesti ku aattelin neitin kantavan ilmapuntaria tuossa tilanteessa
no hyvä. en pahalla sanonut.. mä olen huomannut vaan mun kohta kolmasluokkalaisen likan kavereilla tapoja/sanontoja, mitkä tulee selvästi äidin suusta koskien laihuutta ja laihtumista..Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no neiti kantaa monesti vaikka mitä ja hokee tuota samaa, että ei oo mistään oppinuAlkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:mistäköhän olis oppinu :/
no mie ihan tietosesti yritän olla puhumatta nuita asioita tyttären kuullen. ja varsinki ku tuo nyt toistaa aivan KAIKENAlkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:no hyvä. en pahalla sanonut.. mä olen huomannut vaan mun kohta kolmasluokkalaisen likan kavereilla tapoja/sanontoja, mitkä tulee selvästi äidin suusta koskien laihuutta ja laihtumista..Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no neiti kantaa monesti vaikka mitä ja hokee tuota samaa, että ei oo mistään oppinuAlkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:mistäköhän olis oppinu :/
no kylläAlkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:Huolissaan ilmastonmuutoksesta?Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:niin siis henkilövaakaa=puntariaAlkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:Nyt anteeks mulla on joka kesälunssa tai sit mun pää on vaan töihinpaluusta ihan sekasin, mut siis mitä kanniskelee. Vaakaa vai ilmapuntaria?
ja repesin kyllä totaalisesti ku aattelin neitin kantavan ilmapuntaria tuossa tilanteessa
sama juttu. mä en ikinä valita mun kamalasta mahasta tai olemattomista tisseistä tytön kuullen, varsinkaan tuon vanhemman... aina vaan sanon, et naisella pitää olla vähän pehmeää ja muodokastaAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no mie ihan tietosesti yritän olla puhumatta nuita asioita tyttären kuullen. ja varsinki ku tuo nyt toistaa aivan KAIKEN
voi apua...Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Hmm, täällä taas 4v 9kk vanha rallatteli tuossa leikkiessään että pillupallopillupallo... Ei siis tiedä, mitä pillu tarkoittaa, ei ainakaan kotona käytetä sitä sanaa. :x En sitten reagoinut, ettei saa päähänsä, että on jotenkin "jännittävä" sana.
se on oikein! kyllä tuolla koulumaailmassa ja kaupungilla luodaan ihan tarpeeksi ulkonäköpaineita lapsille ettei kyllä kotona enää kannate puhua että kylläpäs on äitilläki leviä persus... :/Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:sama juttu. mä en ikinä valita mun kamalasta mahasta tai olemattomista tisseistä tytön kuullen, varsinkaan tuon vanhemman... aina vaan sanon, et naisella pitää olla vähän pehmeää ja muodokastaAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no mie ihan tietosesti yritän olla puhumatta nuita asioita tyttären kuullen. ja varsinki ku tuo nyt toistaa aivan KAIKEN
ja mies peesailee aina
Eiköhän toi ole sellasita sanoilla leikittelyä pillupallopullopollopöllö mattipattikattijattihattivatti jne.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Hmm, täällä taas 4v 9kk vanha rallatteli tuossa leikkiessään että pillupallopillupallo... Ei siis tiedä, mitä pillu tarkoittaa, ei ainakaan kotona käytetä sitä sanaa. :x En sitten reagoinut, ettei saa päähänsä, että on jotenkin "jännittävä" sana.
Juu siis sitähän se oli. Ei poika tiedä (tai ainakaan meiltä ei ole oppinu kun pidetään kuvottavana sanana) mitä tuo tarkoittaa. Tuli vielä myöhemmin samaa rallattelua, toivottavasti unohtaa.Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:Eiköhän toi ole sellasita sanoilla leikittelyä pillupallopullopollopöllö mattipattikattijattihattivatti jne.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Meillä harrastettiin tällästä paljon, nyt vähän vanhempina ovat siirtyneet sanan muunnoksiin. (ja mä en kerro valmiiks niitä pahoja)
miks tarvii sanoa yhtään mitään muuta kuin että kaikki on yhtä arvokkaita sellaisina kuin on.Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:sama juttu. mä en ikinä valita mun kamalasta mahasta tai olemattomista tisseistä tytön kuullen, varsinkaan tuon vanhemman... aina vaan sanon, et naisella pitää olla vähän pehmeää ja muodokastaAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no mie ihan tietosesti yritän olla puhumatta nuita asioita tyttären kuullen. ja varsinki ku tuo nyt toistaa aivan KAIKEN
ja mies peesailee aina