Nyt mie rentoudun :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Loka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Loka

Vieras
Ukkeli on neidin kanssa suihkussa/kylvyssä/saunassa, mie istun mein sängyssä kone nenän edessä, syön sipsejä&dippiä, juon Cola Zeroa ja katon vanhoilta VHS-nauhoilta Ruusun aikaa :D
Muistatteko sen sarjan ? Ite oon nauhottanu sillon ku uusintana tuli ( muutamaa jaksoa lukuunottamatta kaikki jaksot ) ja nyt ukkeli kaivo ne varastosta miulle ku oon ollu hiukka huonovointinen ja väsyny. :ashamed:

Alkaa vaan nauhat olla niin moneen kertaan katsottuja ja kelattuja et odottelen kovasti et tulis DVD:lle ni kuvan laatu paranis. =)

Mä odotan kans illan "omaa aikaa".. Juuri oli neitit saunassa, isommalla tytöllä on yökaveri, isi on tämän yökaverin isin kanssa saunassa ja elättelen toiveita, et ne suuntaisi tuonne Jazz-kadulle vielä..

Sit kun saan tuon pienimmän nukkumaan niin SITTEN minä otan suklaata ja haen jonkun uuden ja typerän huonepelin ja huutelen teitä sitten auttamaan!!!

:kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja tulisielu:
Ei herrantähden kotiäiti saa renotutua. :o Mites sulla niin peräti menee. :D

Oon tainnu kyllä melkein koko kesäloma ( takana kaks viikkoa ) rentoutunu :ashamed: Oon kärsiny ihan mielettömästä raskauspahoinvoinnista ja väsymyksestä ni ukko on ollu enemmän ku korvaamaton :saint:
Näin kamalaa pahoinvointia ei neidin aikana kyllä ollu, eikä näin kamalaa väsymystäkään.

Tänään ekan kerran kolmeen viikkoon maistu sipsit ja limukin, välillä menee päivät niin että ainoa mikä menee alas on banaanijogurtti ja appelsiini-pillimehu :/

Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:
Mä odotan kans illan "omaa aikaa".. Juuri oli neitit saunassa, isommalla tytöllä on yökaveri, isi on tämän yökaverin isin kanssa saunassa ja elättelen toiveita, et ne suuntaisi tuonne Jazz-kadulle vielä..

Sit kun saan tuon pienimmän nukkumaan niin SITTEN minä otan suklaata ja haen jonkun uuden ja typerän huonepelin ja huutelen teitä sitten auttamaan!!!

:kieh:

Kuullostaa hyvältä :D
Miulle ekan kerran muutamaan viikkoon maistu Jaffa-keksit, mitään suklaata tai karkkia en oo kohta kolmeen viikkoon saanu alas vaikka yleensä kyllä mielelläni niitä napostelen :D

Alkuperäinen kirjoittaja Loka:
Alkuperäinen kirjoittaja tulisielu:
Ei herrantähden kotiäiti saa renotutua. :o Mites sulla niin peräti menee. :D

Oon tainnu kyllä melkein koko kesäloma ( takana kaks viikkoa ) rentoutunu :ashamed: Oon kärsiny ihan mielettömästä raskauspahoinvoinnista ja väsymyksestä ni ukko on ollu enemmän ku korvaamaton :saint:
Näin kamalaa pahoinvointia ei neidin aikana kyllä ollu, eikä näin kamalaa väsymystäkään.

Tänään ekan kerran kolmeen viikkoon maistu sipsit ja limukin, välillä menee päivät niin että ainoa mikä menee alas on banaanijogurtti ja appelsiini-pillimehu :/
:hug: toivottavasti pahoinvoinnit alkaa helpottaa.Voi kun voisikin heittäytyä sängylle mutta muutamia pakollisia hommia vielä tekemättä tälle iltaa. :whistle:

Yhteistyössä