Nyt meni ymmärrys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi ahistus sentään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi ahistus sentään

Vieras
Anoppi on aina ollut mulle läheinen ihminen ja ollaan pystytty jutteleen lähes kaikesta.
Meillä on koiranpentu noin 4kk. Mies oli äidilleen puhunut tuosta koirasta, mutta äitinsä ei kai sitten ottanut tosissaan.
Heillä on myös koiranpentu 8vkoa ja nyt anoppi ymmärsi, että meilläkin on koira niin suuttui.. ilmoitti sitten minulle ,että hänen pitää nyt sitten luopua pennustaan ja alkaa ryyppäämään (alkoholisti, mutta ollut noin vuoden selvänä)
Meillä on ennestääkin 2 koiraa ja muita eläimiä ja tämä oli viimenen pisara kuulemma.
Anopilla on henk.koht vaikeaa muutenkin.

Mä en nyt ymmärrä tätä tilannetta ollenkaan. Miten meidän koira liittyy hänen koiraansa tai elämään muutenkaan. Nähdäänkin vain noin kerran vuodessa.

Mulle tuli ahdistava ja paha olo, kun "uhkaili" alkavansa juomaan ja luopuu koirastaan sen takia, kun meilläkin on koiranpentu ja he eivät nyt kuulemma enään voi koskaan tulla meille.
Ihan kuin minä olisin jotenkin pilannut hänen elämänsä tai jotain.

Kun en ymmärrä niin en ymmärrä!

Saattaa hyvin olla, että hänellä menee omat juttunsa ja ajtukset nyt niin sekaisin, ettei oo tosikaan ja tiedän,että hän käy läpi vaikeita asioita, mutta kuitenkin.

Täyty nyt tämäkin jonnekin purkaa, kun alko niin ahdistamaan.

Yhteistyössä