Nyt meni jo vähän yli, joulukortti uä-kuvasta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pipp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22713914]ne punasilmäsistä räkänokista otetut joulukuvakortit mä vielä kestän, mut hei kamoon... ULTRAÄÄNIKUVA???? mä laitan ens vuonna joulukorttiin kuvan tosta mun tähystetystä polvesta ja piirrän kultatussilla sille siivet, oisko kiva??[/QUOTE]

Repesin!

tietty vois ottaa sen perinteisen lapsikuvakortin ja laittaa siihen muksujen viereen sen raskaustestin rivin jatkoksi. seuraavana jouluna siihen tilalle pääsee sitten itse lapsi :D

[QUOTE="älämölö";22714355]tietty vois ottaa sen perinteisen lapsikuvakortin ja laittaa siihen muksujen viereen sen raskaustestin rivin jatkoksi. seuraavana jouluna siihen tilalle pääsee sitten itse lapsi :D[/QUOTE]

:D :) :D

XXX:lle: onhan se nyt iiihan eri asia näyttää uä kuvia kavereille kun tulevat käymään, kuin laittaa kuva joulukorttiin.

Alkuperäinen kirjoittaja hyi mikä idea;22713923:
Hyi, ajatelkaa miten kauheeta ois saada tollanen kortti jos oikeesti ite kärsis lapsettomuudesta. :( Tai ois just saanu keskenmenon. :'(

Pitäisikö kyseisiä ihmisryhmiä estää näkemästä normaalia elämää, kuten uä -kuvia? Elämään kuuluu lapset, toisilla aiemmin, toisilla myöhemmin tai ei koskaan.

UÄ kuva ainakin enismmäisestä lapsesta on sellainen, jota kuuluukin ylpeänä esitellä ja näyttää.

:D

Tosin perään pakko tunnustaa että tästä kolmosesta kun käytiin 4d-ultrassa rv 29 saatiin tulokseksi muutamia hienoja kuvia vauvasta. Sain sitten kuningasajatuksen kehystää ultrakuvan makuuhuoneen vauvanurkan seinälle, samaan tapaan kuin on lasten kuvia muutenkin esillä... Mies onneksi kieltäytyi pitämästä ultrakuvia seinällä.

[QUOTE="vieras";22713914] mä laitan ens vuonna joulukorttiin kuvan tosta mun tähystetystä polvesta ja piirrän kultatussilla sille siivet, oisko kiva??[/QUOTE]

:laugh: Pitääsköhän mun pyytää lääkäriltä kopiot mun lonkan tekonivelestä otetuista kuvista ja sitten siihen piirrellä vaikka tähtiä. :D

[QUOTE="unelma";22714586]Pitäisikö kyseisiä ihmisryhmiä estää näkemästä normaalia elämää, kuten uä -kuvia? Elämään kuuluu lapset, toisilla aiemmin, toisilla myöhemmin tai ei koskaan.

UÄ kuva ainakin enismmäisestä lapsesta on sellainen, jota kuuluukin ylpeänä esitellä ja näyttää.[/QUOTE]

tai voisko sit vaan olla niin, että noita kuvia voi esitellä ihan muuten vaan mutta EI LÄHETTÄÄ VARTA VASTEN TOISTEN IHMISTEN KOTEIHIN??? huomaatko näissä kahdessa tavassa mitään eroa?

Yhteistyössä