nyt meni hermot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tympii joo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tympii joo

Vieras
vituttaa niin että mä taidankin ostaa vaan ässä arvan ja fazerin sinistä miehelle synttärilahjaks... kakun teen myös ja jos sille nyt edes kelpaa voin pillua tarjota illalla.... saakeli sentään... mä tiedän etten saa mitään ite synttärilahjaks ja äitienpäivänä sain vaan kukkapuskan..... koskahan se kosintakin tulee johan sitä on odotettu vuosia...

Alkuperäinen kirjoittaja tympii joo:
vituttaa niin että mä taidankin ostaa vaan ässä arvan ja fazerin sinistä miehelle synttärilahjaks... kakun teen myös ja jos sille nyt edes kelpaa voin pillua tarjota illalla.... saakeli sentään... mä tiedän etten saa mitään ite synttärilahjaks ja äitienpäivänä sain vaan kukkapuskan..... koskahan se kosintakin tulee johan sitä on odotettu vuosia...

:DDD

Alkuperäinen kirjoittaja tympii joo:

Meinaatko että mies odottaa lahjaa ja sen haluaa? Yleensä tuppaa olemaan naisten vinkumista niistä lahjoista...Halutaan lahjoja ja kuvitellaan että mieskin niitä haluaa ja sitten ollaan vihaisia kun ei tule mieleisiä...Ja mies joutuu esittämään että olipas v..n hienot kalsarit ja kirja...