Nyt meni hermot lopullisesti. (Rainbow)

• Viestiketjun aloittaja "tuohtunut"
  • Ensimmäinen viesti
"tuohtunut"
En enää koskaan osta Rainbow tuotteita. Tähän menessä olen saanut rahkaa jossa oli pieniä kiinteitä kokkareita, sain ruokamyrkytyksen pakastevihanneksista, broilerileikkeissä oli oranseja pilkkuja ja nyt ostin pussin pikkuleipiä ja pussi oli vaan täynnä muruja.

Olen monta kertaa lähettänyt tuotteista palautetta, mutta nyt sain tarpeeksi ja boikottiin menee. En muista, että Pirkka tuotteet olisivat surkeita.

kermaHOMEjuusto
Me ostettiin sitä kermajuustoa ja kaksi kertaa oli hometta.infottiin, eikä saatu mitään korvaukseksi,
muuta kuin kauppaan juoksujalkaa vaihtamaan tuote.Oli juuri ruoanlaitto kesken ja juusto puuttui.

"tuohtunut"
:LOL::LOL::LOL:
News Flash!
Rainbown tuotteet on kaikki suurien valmistajien tuotteita, joita myydään myös heidän omilla tuotemerkeillä. Rainbown tuotteet EIVÄT tule miltään mystiseltä Rainbow tehtaalta vaan esim. atrialta, hk:lta jne. Ihan sama kun alkaisi boikotoida kaikkia citymarketteja siksi että on ostanut sieltä joskus jotain huonoa.
Rainbow tuotteet tulee pääsääntöisesti ulkomailta. Pirkkatuotteet ovat taas monesti näiden tunnetujen yhtiöiden tavaraa.

Itse en ole törmännyt ko merkillä huonoihin tuotteisiin. Melko huonoa tuuria ap:lla koska me kuitenkin käytetään rainbow-tuotteita hyvin paljon.

Ja useinhan ne tuotteet ei ole "rainbow-merkkisiä" vaan ovat käytännössä muiden merkkien tuotteita vähän eri kääreissä vain. Käsittääkseni tasalaatuisuuteen vaan ei panosteta ihan niin paljon näissä tuotteissa tjtn.

Hmh. Mä olen käyttänyt rainbow tuotteita vuosikausia, eikä koskaan ole tullut vastaan mitään viallista tai pilaantunutta.
Ja oikeasti, ne tuotteethan tulee ihan samasta paikasta, kuin ne "luotettavan merkin" tuotteetkin.
Kyllähän niitä sattumia voi olla ihan missä vaan tuotteessa. Elämä on.

Kuten vicy tuossa mainitsi, samaa kuraa eri pakkauksessa kaikki nämä, että siitä vaan boikotoimaan :D Ei s-ketjulla ole mitään osaa eikä arpaa noiden tuotteiden valmistuksessa... Ja ihan sieltä samasta tehtaasta ne niin laadukkaat pirkatkin tulee.

"Lissu"
Mä en ole ikinä onnistunut vielä saamaan Rainbow:n tuotetta, mikä olisi ollut pilaantunut? Rainbow:n lihaa en tosin ole kai ikinä ostanut, muita tuotteita kyllä. Juuri tuo kermajuusto on ihan parasta. :p

Ettei olisi nyt kaupasta kiinni, myyvätkö yli päiväyksen? Mun äitini kerran osti lähikaupasta salaatinkastikepullon, huomasi että päiväys on mennyt ja palautti kauppaan. Seuraavalla reissulla huomasi että sama pullo oli laitettu takaisin hyllyyn. Ylläri, tuo kauppa meni konkurssiin aikoja sitten... mutta samaan tyyliin toimivia kauppiaita saattaa löytyä edelleen.

[QUOTE="tuohtunut";29079229]Rainbow tuotteet tulee pääsääntöisesti ulkomailta. Pirkkatuotteet ovat taas monesti näiden tunnetujen yhtiöiden tavaraa.[/QUOTE]

mun äiti just marmatti et kun on aina luottanut siihen et pirkan tuotteet on kotimaisia ja hyviä, ni nyt kun on asiaa tarkastellut ni suurinosa on ulkomailla tehtyä.

kannattaa siis katsella niistäkin alkuperämaita

• Tykkää
Reactions: Peppi1981
Kummallakin merkillä (pirkka ja rainbow) noin puolet tuotteista tulee ulkomailta. Mutta niin leivotaan vaasan pitkojakin virossa. Kaikki lihatuotteet (siis tuoreet) on kummallakin merkillä kotimaisia. Ei noissa laadullisesti ole mitään eroa.

En nyt oikein tiedä, onko ne Rainbow-tuotteet huonompia. Kun ottaa vaikka Rainbow-lenkin (Atria valm.), ja viereltä Atrian pakkauksessa olevan ja vertaa tuoteselostetta, niin ihan sama on. Kannattaa ainakin kotimaisten kohdalla vertailla. Tonnikaloista sun muista eksoottista nyt ei tiedä.

nohh
Jaa, onpas sinulla ollut huono tuuri. Itselläni ei mitään ongelmia koskaan, ja käytetään mm . Rainbown jauhoja, tonnikalaa, ananasta, oliiveja, jauhelihaa, broileria, graavilohta, lohisuikaleita, juustoa, mehua, kivennäisvesiä ja limuja ja paljon muutakin ihan säännöllisesti. Ei mitään valittamista. Hinta ja laatu kohdallaan.

"hippi"
Ei ole minullekaan huonoja rainbowta sattunut,mutta jos mollata nyt pitää niin pirkat ovat parempia(maultaan).
Llaadullisesti kait ne on sammaa paskaa pikusen eri paketissa kuin kaikki muutkin =)

Eipä oo mulle sattunut yhtään huonoa tai pilaantunutta tuotetta rainbowilta, edelleen meinaan ostaa.

Yhteistyössä