NYT MENI HERMOT!! KERTOKAAPA MULLE!!! KOSKEE ELISA LIITTYMÄÄ!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HERMOSTUNUT
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HERMOSTUNUT

Vieras
voi helvatta, mulle on postista joka kolmasviikko puskenu ihme laskuja 50-100e väliltä!! mitä hiivattian tuo meinaa. mulla on se elisan puhepaketti liittymä missä pitäisi olla kuukaudessa se 24e laskua. ja pas...t, kaikkee muuta! mulla on menny luottamus ja kiinnostus koko elisaan. nyt olen sitten yrittänyt soittaa asiakas palveluun ja siinä ei pääse edes jonoon. kuuluu vaan sellasta pas..an jauhantaa.. haluaisin sanoa irti koko liittymän, olen saanut tarpeeksi koko PER.... PAS...A!!!
auttakaa! mitä täs pitäisi tehdä!!?

Olet puhunut ja/tai tekstaillut yli puhepaketin, joten kaikki ylimenevä laskutetaan erikseen. Ole väärinkäsitysten välttämiseksi/korjaamiseksi puhelinyhteydessä Elisan asiakaspalveluun :)

Siellä on viime keväästä asti ollut häikkää laskuissa. Mulle ei esim. tullut kesäaikana laskuja ollenkaan. Laskuttavat nyt tiuhempaan tahtiin aikaisempia puheluita, että pääsevät normaaliin rytmiin.

Mulla oli sama tilanne kunnes kävin laskut läpi ja huomasin et ovat laskuttaneet joitain laskuja parhaimmillaan kolme kertaa! Tarkistappa omasi! Soitin sinne ja asiat alkoi selviämään...

neuvo:en ole käyttänyt missään laskussa sallittua puhemäärää, enkä myöskään viestaile paljon mitään!!! et sori että en ole niin tyhmä kun kuvittelet..että tällästä!! avoimissa saldoissa on melkein aina edellisen laskun summa minkä ne plussaa jotain 30e uutta laskua... täys paska..
ja mulla on kyllä laskut tullu aina ihan normaali aikaan, olipa kesä tai joulu! :/

Yhteistyössä