Nyt meni hermo!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaimo

Vieras
Miten toi mun mies voi olla noin omahyväinen ja itsekeskeinen pässi?!
Olemme lähdössä perjantaina viikonlopuksi kyläilemään parinsadan km:n päähän, mies meinasi, että minä jään lastemme kanssa viikoksi sinne ja hän tulee kotiin sunnuntaina, kun hänellä on töitä. Ensi viikon torstaina hän ajaisi kotoa ryyppyreissulle muutaman sadan kilometrin päähän ja sieltä sunnuntaina samalle paikkakunnalle, jossa me olisimme lasten kanssa.
Sitten porukalla lomailisimme vielä 2 viikkoa siellä.
En millään jaksaisi olla yksin vastuussa lapsistamme sitä viikkoa!
Lapset kyselevät aamuisin muutenkin, että monelta isä tulee töistä, miten sitten kun eivät VIIKKOON näkisi isäänsä!!!
Yritin esittää, että tulisimme sunnuntaina kotiin ja mies veisi meidät torstaina kyseiseen kaupunkiin ja ajaisi sieltä omaan määränpäähänsä, ei aikonut sitä tehdä!
Eipä vaan minun onnistuisi tehdä samaa!

Joo en minakaan ymmartanyt ongelmaa, mies toissa, sina lasten kanssa lomalla ja viela lopuksi kaikkien kanssa yhteista aikaa pari viikkoa, eli mika mattaa? Viikko lasten kanssa? etkos ollut menossa kylapaikkaan? Eiko siella yhtaan auteta lasten kanssa?

Viikonlopun kyläilemme, viikoksi minä menisin lasten kanssa mökille, jossa on kyllä sähköt mutta ei juoksevaa vettä tai mitään mukavuuksia (ei esim suihkua tai sisävessaa)
En usko, että kovin moni muukaan ilosta kiljuisi päästessään yksin 4 lapsen kanssa korpeen viikoksi, ilman autoa!

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
miehelläs jotain mielessä itselle viihdykettä viikoksi..muuten ei noin käyttäydy.

Ei ole viihdykettä, täysin laiskuuttaan ja omahyväisyyttään ei viitsi meitä viedä torstaina toiselle paikkakunnalle, vaikka matkaa ei tulisi kuin vajaa 100 km enemmän. Voimme tulla sunnuntaina hänen matkassaan kotiin ja jäädä seuraavaksi viikonlopuksi kotiin, kun hän menee omalle ryyppyreissulleen toiselle paikkakunnalle. Mutta sitten yhteinen lomammekin menisi kotona ollessa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Viikonlopun kyläilemme, viikoksi minä menisin lasten kanssa mökille, jossa on kyllä sähköt mutta ei juoksevaa vettä tai mitään mukavuuksia (ei esim suihkua tai sisävessaa)
En usko, että kovin moni muukaan ilosta kiljuisi päästessään yksin 4 lapsen kanssa korpeen viikoksi, ilman autoa!

Juu, enpä kiljuisi mäkään, en ainakaan pienten lasten kanssa.

Yhteistyössä