Nyt meni hermo naapurin kyyläävään äijään....millä saan ikkunat peittoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Ihan harmiton tuo äijä on, mutta ei taida omata pätkääkään käytöstapoja koska katsoo meille suoraan sisään, kun polttaa röökiä :kieh:

Eli keittiön ikkunaan pitää saada näköeste. Verhoja en 24/7 viitsi edessä pitää joten näkisin että vaihtoehtoina ovat joko sälekaihtimet tai sellainen bamubukaihdinrullajuttu.

Miten hyvin se bamburullajuttu sitten oikeasti peittää? Aurinko nimittäin ainakin paistaa siitä läpi aika hyvin :|

Toisaalta saako sälekaihtimia sitten silleen vähän raolleen, että siltä paistaa auringonvalo, mutta että ihminen ei näe sisälle?

Sälekaihtimet ainakin voi laittaa raolleen. Ja vielä kannattaa kääntää niin päin että sisäpuoli kaihtimesta ylöspäin. Silloin ei pysty niin hyvin kurkkimaan sisään mutta valo kyllä pääsee läpi.

meillä myös vastapäätä asuva papparainen tiirailee minua mitä teen päivät pitkät. Menee hermot kun se yrittää verhojen takaa sisältä kurkkia ja sit parvekkeelle tulee välillä oikein kunnolla mulkoilee. Itse olen 20v ja pappa on varmaan lähemmäs 70v! ärsyttää ihan kauheasti ja itsekään en tykkää pitää verhoja koko ajan kiinni. ehkä se on vaan mentävä sanomaan sille papalle suoraan että lopettaa sen mulkoilemisen.

bambukaihdin pitää auringonvalon poissa teiltä, mut ei estä sitä ukkoa näkemästä teille sisään. Ulkoa jos katot, kun on pimeetä ja tuo kaidin on kiinni, on ihan sama, onko siinä kaihdinta vai ei. Kaikki näkyy läpi.

Alkuperäinen kirjoittaja Kumipuu:
uskomatonta että jotkut ihmiset kehtaa töllöttää naapureitaan tollain. Minulla ei ainakaan olisi pokkaa... vilkuta ens kerralla :D

No se on muutoinkin vähän...höppänä. Kuuntelee mun puheluita (lenkitin koiraa puhuen puhelimeen ja tää naapuri sitten alkoi niistä mun puheista vääntämään jotain vitsiä, mitä en kylläkään tajunnut) ja yrittää aina jutustella kun olen tuossa etupihalla.

Harmiton heppu tosiaan, mutta mä haluaisin sitli olla ihan rauhassa.

Yhteistyössä