Nyt menee ihan hermo... En vain osaa päättää väriä :(

  • Viestiketjun aloittaja leipoo paniikkia
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Platina mun mielestä. Itekkin tykkään ruskeesta, mutta siihen ELKiin saattaa kyllästyä. Platina on makeen värinen ja erilainen kangas eikä likaannukaan helposti. Ei kuitenkaan liian neutraali eikä tylsä väri.
 
leipoo paniikkia
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Platina mun mielestä. Itekkin tykkään ruskeesta, mutta siihen ELKiin saattaa kyllästyä. Platina on makeen värinen ja erilainen kangas eikä likaannukaan helposti. Ei kuitenkaan liian neutraali eikä tylsä väri.
Osasitpa perustella hyvin tota väriä... Ei kait mun mieheni ole nyt työkoneellaan siellä toisessa päässä :D! Joo, kyllä siinä voi niin käydä, että mies saa nyt pitää päänsä :)
 
leipoo paniikkia
Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:
Sorry, noi ruskeat ja mustat on tosi pliisuja. Ottaisin punaisen, ehdottomasti - sopii sekä tytölle että pojalle.
Joo, on ne varmaan jonkun mielestä pliisuja, mutta me ollaan vähän sellaisia pliisuja itsekin ;):D Eli meille sopii sellainen huomiota herättämätön väri...;)
 
Meillä on rattaina city cross, ja siitä värinä just tuo java. Jos se nyt on sama java kun meillä, eli musta-beige. Ollaan oltu tosi tyytyväisiä väriin. Ja on paljon kehuttu et on tyylikkäät ja hienot vaunut ;) Oli meistäkni semmonen ajaton, ja lika ei näy ollenkaan! suosittelen! :D
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja leipoo paniikkia:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Platinan varmaan ottaisin. On noista kait ajattomin väri.
Tota se mieskin perustelee, että hänen mielestään se on ajattomin väri :)
Platina on noista ajattomin. Ruskea kiva, mutta enempi trendi; sitten tuo Java, jossa valkoista..no, raikas, mutta onko raikas sitten, kun esim, tuon kopan reunoissa oleva valkea likaantuu (ja taatusti likaantuu).

 
vierastaa
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
meillä on camo beiget :ashamed:
saa nähdä miten kurassa ne on kun toi poika rupee kävelemään |O
Camo beige on ihan erikoinen väri, minä en henkilökohtaisesti kyllä ottaisi noita maastokuvioita...:X Mä varmaan kyllästyisin niihin heti :D
 

Yhteistyössä