Alkuperäinen kirjoittaja Just:Ei jaksanut lukee alkua pidemmälle... Tee lasten kanssa jotain,äläkä koneella istu laiskimus!
lapset sattuu nyt just piirtämään tossa vieressä, kun ulkona sataa.....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Just:Ei jaksanut lukee alkua pidemmälle... Tee lasten kanssa jotain,äläkä koneella istu laiskimus!
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:olen sanonut hänen isälleen mitä hänen lapsensa tekee, mutta sen vastaus on et eikai, no ei kai se nyt niin tee.
ja en voi jättää vahtimatta koska muuten mun auto jää laittamatta kuntoon.
ja ihan oikeesti tyttö juo tuttipullosta maidon ja kulkee tutti suussa ja vaipat jalassa, meijän poika katteli vähän kummoksuen kun tyttö ekan kerran haki tutin, samoin meijän 1v luuli että tää tyttö otti sen tutin ja hermostu
Autonhan voi viedä autokorjaamoon?
peesi. jos ei paria päivää pärjää 3 lapsen kanssa, voi viedä autonsa korjaamoon.
hah..sanoinko etten pärjää, vaan kyse oli siitä että miten lapsi käyttäytyy, isälleen esittää enkeliä ja kun isä poistuu niin pirun sarvet tulee esiin.
ja kun pelkät osat makso jo 300? ni en todellakaan rupee maksamaan min.600? työstä jollekki korjaamolle
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:siis nyt lapsi ollu jo isänsä luona koko viikon kun äiti ollu jossain teillä tietämättömillä, tolla lapsella ei oo kun yhdet vaatteet mukana, koska äiti oli ne napannu kaikki muut mukaansa..
tässä on paljon muutakin liittyen tuohon lapseen mutta se nyt ei kuulu tänne, mutta ihmettelin vain täällä sitä että lapsi taitaa saada kotona kaiken haluamansa..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:siis nyt lapsi ollu jo isänsä luona koko viikon kun äiti ollu jossain teillä tietämättömillä, tolla lapsella ei oo kun yhdet vaatteet mukana, koska äiti oli ne napannu kaikki muut mukaansa..
tässä on paljon muutakin liittyen tuohon lapseen mutta se nyt ei kuulu tänne, mutta ihmettelin vain täällä sitä että lapsi taitaa saada kotona kaiken haluamansa..
Tai sitten lapsi ei saa kotonaan yhtään mitään, ei edes sitä hoivaa mitä tuon ikäisen pitäisi saada...
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:olen sanonut hänen isälleen mitä hänen lapsensa tekee, mutta sen vastaus on et eikai, no ei kai se nyt niin tee.
ja ihan oikeesti tyttö juo tuttipullosta maidon ja kulkee tutti suussa ja vaipat jalassa, meijän poika katteli vähän kummoksuen kun tyttö ekan kerran haki tutin, samoin meijän 1v luuli että tää tyttö otti sen tutin ja hermostu
Alkuperäinen kirjoittaja v*tuttaa tuollanen:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:olen sanonut hänen isälleen mitä hänen lapsensa tekee, mutta sen vastaus on et eikai, no ei kai se nyt niin tee.
Mun mielestäni sä olet nyt melkoinen sika.Mitä hittoa se nyt koko palstalle kuuluu juoko heidän tyttö pullosta vai ei,ja käyttääkö vaippoja.Ihan oikeesti..miettisit vähän enneku kirjotat.Ois varmaan riittänyt jutuksi vaan se ettet nyt jaksa olla lap0sehnvahtina tälle huonosti kasvatetulle lapselle,ku omat muksut ovat niin täydellisiä.
Kerro itsestäs ihan kaikki jos siltä tuntuu mutta jätä muiden perheet rauhaan.
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:JA MISSÄS VITUN VÄLISSÄ MÄ VÄITIN ETTÄ MUN LAPSET ON TÄYDELLISIÄ?????!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:nyt sen pitäis saada meijän pojan kengät jalkaa, kun omat ei kelpaa ja otti siitäki sit itkupotku raivarit kun ei saanu meijän pojan kenkiä jalkaan
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja v*tuttaa tuollanen:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:olen sanonut hänen isälleen mitä hänen lapsensa tekee, mutta sen vastaus on et eikai, no ei kai se nyt niin tee.
Mun mielestäni sä olet nyt melkoinen sika.Mitä hittoa se nyt koko palstalle kuuluu juoko heidän tyttö pullosta vai ei,ja käyttääkö vaippoja.Ihan oikeesti..miettisit vähän enneku kirjotat.Ois varmaan riittänyt jutuksi vaan se ettet nyt jaksa olla lap0sehnvahtina tälle huonosti kasvatetulle lapselle,ku omat muksut ovat niin täydellisiä.
Kerro itsestäs ihan kaikki jos siltä tuntuu mutta jätä muiden perheet rauhaan.
JA MISSÄS VITUN VÄLISSÄ MÄ VÄITIN ETTÄ MUN LAPSET ON TÄYDELLISIÄ?????!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:JA MISSÄS VITUN VÄLISSÄ MÄ VÄITIN ETTÄ MUN LAPSET ON TÄYDELLISIÄ?????!!!!!!!
Älä välitä, se taisi tunnistaa omansa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:siis tää nyt taa meni vähän väärin..itse olen poikki sen takia että olen viimesilläni raskaana ja sit pitäis kokoajan olla erotuomarina kun tuo tyttö tekee pahojaan, ja oikein tahalleen..
meijän poika kuitenkin odotti innolla että saa leikkikaverin ja on koittanu kaikkensa tehä että leikkisivät jotain mikä ois tytölle mieluista mut ei kun tyttö vaan valittaa.
itseäni oikeesti huolettaa että millasta tolla tytöllä mahtaa olla äitinsä luona, äitinsä on menettäny jo edelliset lapset ja tääki on kai nyt sit lähössä, koska oli vain jättänyt lapsen isälleen ja lähtenyt, eikä viikkoon kuulunu mitään ja nyt oli sitten tänä aamuna kuulemma soittanu humalassa että lapsi pitää tuoda heti kotiin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja heh:On sikamaista käyttää tuon ehkä huostaanotetuksi tulevan lapsen isää hyväksi ja tulla haukkumaan tämän lapsi, kun hvyää hyvyyttään ILMAISEKSI korjaa sun autoas. Niin et vooi tuntea edes pikkaisen rakkautta tuollaista lasta kohtaan, jonka isä näke sitä kerran kuussa ja äiti ei ilmeisesti ole mikään huippu vaan alkoholiin menevä. HÄPEÄ!
sUN LAPSET OIS IHAN VARMASTI VAIPOISSA MYÖS JOS OLISIVAT KOKENEET SAMAN MINKÄ TUON LAPSI. VANHEMPIEN ERON, EHKÄ ÄITI USEIN VÄLINPITÄMÄTÖN JA VASTUUNTUNNOTON. HÄPEÄ.
KEHTAAT KÄYTTÄÄ TUON LAPSEN ISÄÄ HYVÄKSI MUTTA ET VIITSI TUNTEA KUIN INHOA TUOTA LASTA KOHTAAN.
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Kuule åbo ja ap, teidän kakarat on paljon pahempia, jos ovat vähänkän samanlaisia kuin te itse.
Jumalauta, luulette olevanne parempia kuin muut, ette ole. teidän kersat on inhottavia ja ilkeitä toisten selän takana supisevia paskaperseitä, jos ovat vähänkään tulleet äitiinsä.
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Kuule åbo ja ap, teidän kakarat on paljon pahempia, jos ovat vähänkän samanlaisia kuin te itse.
Jumalauta, luulette olevanne parempia kuin muut, ette ole. teidän kersat on inhottavia ja ilkeitä toisten selän takana supisevia paskaperseitä, jos ovat vähänkään tulleet äitiinsä.
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:jes, jatketaan viel vähän tätä keskustelua kun rupes kivasti supistelemaan tää keskustelu :wave: :wave: et lisää vaan ni pääsee synnyttää :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:jes, jatketaan viel vähän tätä keskustelua kun rupes kivasti supistelemaan tää keskustelu :wave: :wave: et lisää vaan ni pääsee synnyttää :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:jes, jatketaan viel vähän tätä keskustelua kun rupes kivasti supistelemaan tää keskustelu :wave: :wave: et lisää vaan ni pääsee synnyttää :wave:
Säälittävä oot
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:jes, jatketaan viel vähän tätä keskustelua kun rupes kivasti supistelemaan tää keskustelu :wave: :wave: et lisää vaan ni pääsee synnyttää :wave:
Ratkeaisi se lapsenvahtimisongelmakin samalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Ymmärrän et sua ärsyttää tytön käytös... Itseäkin ärsyttäisMut se että 4v tyttö kakkaa vaippaan ei kyllä ole maailman ihmeellisin asia, neuvolassa sanotaan et 4v pitäisi olla PÄIVÄKUIVA, ja jos ei ole niin ei maailman kamalin asia, vaan katotaan mitä tilanteelle tehdään.. Pullo joo on aika outoa, mut ei sekään muualla kuin Suomessa
![]()