H
Huutelen puskista
Vieras
Hei Chi Cult, rauhoitu. Minusta tuntuu, että aloittaja ei kaivannut ihan näin extremeä ruokavalioonsa. Sinä ja ystäväsi voitte syödä banaania ja muuta elävää niin paljon kuin napa vetää, mutta ei pidä suuttua, jos kaikki eivät halua tehdä sitä. On ikävää, että annat sekaravinnon syöjille sellaisen kuvan, että vegaanit tuolla naureskelevat päivästä toiseen eri tavalla syöville. Mitä kicksejä siitä saa? Minulle ainakin on se ja sama, mitä muut syövät.
Jos oma kroppasi tykää raw veganismista ja se on sinun ideologiasi, ethän tuputa sitä väksin muille samalla syyllistäen. Itse olen puheidenikin tasolla maltillinen kasvissyöjä, koska en halua pönkittää sitä kuvaa, että kaikki kasvissyöjät ovat hihhuleita ja käännyttämässä muita. Vastareaktionhan se aiheuttaa.
Jos oma kroppasi tykää raw veganismista ja se on sinun ideologiasi, ethän tuputa sitä väksin muille samalla syyllistäen. Itse olen puheidenikin tasolla maltillinen kasvissyöjä, koska en halua pönkittää sitä kuvaa, että kaikki kasvissyöjät ovat hihhuleita ja käännyttämässä muita. Vastareaktionhan se aiheuttaa.