Nyt menee anopilla vähän yli!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "123"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1

"123"

Vieras
Mua ottaa niin päähän anoppini!!
Päissään soittelee ja haukkuu, keksii musta perättömiä juttuja, soittelee äidilleni, siskolleni, veljelleni ja muille sukulaisilleni kenen numero vaan sattuu olemaan ja haukkuu niitä kaikkia ja minua.
Mä en enää jaksa. Jo monta päivää tätä samaa.
Puhelimen oon laittanu kiinni mutta niin kiehuu vaan päässä että mitä hittoa voin tuommoselle tehdä? Kunnianloukkaus syyte?
Koittaa uhkailla minua sillä että vie lapseni, vaikka mielestäni olen lapseni hyvin hoitanut (ja muidenkin) liekkö tämä sitten syynä siihen että koittaa keksiä perättömiä juttuja minusta saadakseen lapseni.
Itse on epäonnistunut nuorena äitiydessään, menettänyt lapsensa juomisen takia lasten isälle jne. Nykyään kyllä ihan kunnon ihminen silloin kun ei vaan juo, mutta nyt näköjään taas maistuu! Voi vee sanon minä!
Kiitos kun sain purkautua!

:O

Pistäisin välit poikki heti. Miten voi uhkailla sua jos et kuule/näe häntä?

Aiemmin siis vastasin kun soitti ja sen jälkeen laitoin puhelimen kiinni. Aamulla sitten käytin puhelinta päällä niin oli viestejä laittanut.
Välit laitoinkin jo poikki, mutta hieman vaikeaa tulee olemaan ku mies on niin mammanpoika että puolustelee vaan äitiään ja minun pitäs vaan olla hiljaa ja sääliä häntä. Mulla niin leviää pää tähän. Sekä tuohon mieheen että sen äitiin.
Taidan heivata molemmat suosiolla ulos mun elämästä.

Pahinta on, jos oma mies ei uskalla puolustaa. Siinä on vaikea esittää perhettä, jos jää kakkosnaiseksi anopin ollessa miehelle ykkösnainen. :(

Ja tuo anopin käytös, huhhuh, ei varmaan hirveesti huvita olla tekemisissä.

Miehessä on kyllä vikaakin (eroa olen miettinyt jo pitkän aikaa) On aina ollut niin mamman poika, äiti tehnyt aina kaiken hänelle (mies jo 30) Mies ei osaa edes lakanoita vaihtaa (ei kuulema osaa, eikä kiinnosta opetella)
"Minkä minä sille mahdan? Äiti on vaan niin yksinäinen että siksi se on tuommonen? Semmosta se on kun ei jouluna menty käymään siellä niin nyt se sitten juo... ! " jne jne. Siis mitä hittoa oikeasti?

Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25307922:
Pahinta on, jos oma mies ei uskalla puolustaa. Siinä on vaikea esittää perhettä, jos jää kakkosnaiseksi anopin ollessa miehelle ykkösnainen. :(

Ja tuo anopin käytös, huhhuh, ei varmaan hirveesti huvita olla tekemisissä.

Tää oli kauheen hyvin sanottu :)

miehesi kuulostaa häiriintyneemmältä kuin äitinsä. Onhan hänet sekä hylätty lapsena jos siis äiti on juonut, sekä on joutunut äitinsä leluksi ja pätemisen välineeksi. Mies ei taida kuitenkaan itse ymmärtää ollenkaan omaa tilannettaan.

Lisäksi hän saa menetetylle itsetunnolleen korvausta kaikesta siitä raivosta, jolla äiti nyt vihaa kaikkia muita kuin poikaansa (vaikkei tosiasiassa välitä pojastakaan). Lisäksi palvelu pelaa, ja se myös lisää väärää omanarvontuntoa.

En keskittyisi ehkä niinkään anopista hermostumiseen nyt kuin miehen tilanteeseen. Sen täytyy ruveta ymmärtämään enemmän asioita?

Täällä täysin sama tilanne. Anoppi aivan sekaisin. Mieheni yritti ehdottaa apua alkoholismiin niin silloin anoppi hyökkäsi minun kimppuuni tekstiviestein kuinka olen miehestä tehnyt orjani/renkipoikani,riistänyt mielipiteet/syöttänyt sanoja suuhun,kuinka kylmä ihminen olen kun en kykene EDES miehen koirasta välittämään (koska sitä ei ole koulutettu ja se on iso ja kuin mikäkin villipeto),kuinka minun äitini käyttää meitä hyväkseen kun asumme ilmaiseksi äitini talossa,kuinka käytöstavaton olen,kuinka en kunnioita vanhempia ihmisiä. Tämä lista jatkuu loputtomiin ja sanoin ainoastaan että en halua ottaa kantaa heidän perheongelmiin joista en tiedä kuin nykytilanteen ja koska haukkuminen ei loppunut sanoin valitsevani raittiin mummon tulevalle lapselleni tämän tilanteen sijasta. Voitte kuvitella mitä sen jälkeen sain kuulla. Sitten sillä oli jo syövät ja kaikki ja minä langetin tappavan tuskan hänen harteilleen ja muuta PSKAA! Ihmetteli myös miksi en jouluna mennyt syömään.

eihän tuommoisen anopin puheita tartte ottaa ollenkaan korviin, eihän ne tule aikuisen ihmisen suusta ollenkaan. Pitää vaan todeta, että niin kauan kuin ei mene hoitoon eikä ota vastuuta puhumisistaan, ei voi olla tekemisissä sun tai lasten kanssa. Mies ratkaiskoon itse tekemisensä, että haluaako juosta äidin hännystelijänä mahdollistamassa alkoholismin pahenemisen. Hänen täytyy kuitenkin hyväksyä tosiasiat: jos hän lähtee äitinsä pompotukseen mukaan, niin silloin tulee jossain määrin varastaneeksi perheeltään isän.

Tietysti on vaikeaa tuo, että jos anoppi on häiriintynyt ja alkoholismi on lähinnä epäonnistunutta itsehoitoa, niin anopin selviäminen saattaa vain pahentaa tilannetta. Niin kauan kuin narsisti huutaa humalassa, kaikkien on jotenkin helpompi sopeutua tilanteeseen.

Yhteistyössä