Nyt meillä on jännät paikat... Lapsella leikkausaika ylihuomenna ja tänään

alkoi isoveli yskiä ja aivastella. Pistettiin lapset heti erilleen, mutta saa nähdä, miten käy. :( Minullakin vähän kurkkua kivistää ja välillä aivastelen. Kaikki lapsenvahtihommat sun muut on jo järjestetty, joten käy kyllä hermoille, jos homma nyt peruuntuu.

Plääh.
 
Meillä oli sama juttu! Onneksi saatiin peruttua aika ja nyt sairastetaan. Inhottavaa se kun muutenkin stressaa tuo päivä ja nyt jouduttiin siirtämään....mutta hyvä tietysti näin. Muuten liian suuri riski nukuttaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Onnelmatapaus:
Voi ei :( Toivottavasti pieni ei sairastu ja pääsette leikkaukseen!
Joo, täytyy toivoa. Onneksi tuo leikkaus on ihan vain kitarisan poisto, ettei mikään kiireellinen. Että sikäli ei haittaa, jos peruuntuu. Mutta harmittaa tosi paljon, kun on jo lapsenvahtivuorot järjestetty ja isomman hoitoajat ilmoitettu sitä mukaa, että täällä on koko viikon joku aikuinen kotona.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lennyskä:
Meillä oli sama juttu! Onneksi saatiin peruttua aika ja nyt sairastetaan. Inhottavaa se kun muutenkin stressaa tuo päivä ja nyt jouduttiin siirtämään....mutta hyvä tietysti näin. Muuten liian suuri riski nukuttaa.
Kurjaa kyllä tuollainen. Pikaista paranemista ja uutta leikkausaikaa!

 
Onnelmatapaus
Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnelmatapaus:
Voi ei :( Toivottavasti pieni ei sairastu ja pääsette leikkaukseen!
Joo, täytyy toivoa. Onneksi tuo leikkaus on ihan vain kitarisan poisto, ettei mikään kiireellinen. Että sikäli ei haittaa, jos peruuntuu. Mutta harmittaa tosi paljon, kun on jo lapsenvahtivuorot järjestetty ja isomman hoitoajat ilmoitettu sitä mukaa, että täällä on koko viikon joku aikuinen kotona.
Mutta onhan siinä oma valmistautumisensa henkisestikin. Sekä itsellä että lapsella. Ja nuo hoidon järkkäämiset. Minkä ikäinen lapsi?
 
o_O
Kyllä ne leikkaa jos ei paha flunssa päällä oo =)
Mä jännitin kans, kun menin sairaalaan ja yllätys, yllätys olikin Kuumetta 38 :eek:
Leikattiin päivällä, eikä tuohon puututtu mitenkään!
Toivottavasti ei kuitenkaan sairastu enempiä..
Kivut on kuitenkin kovat leikkauksen jälkeen.. :/
Tsemppiä!! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Onnelmatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnelmatapaus:
Voi ei :( Toivottavasti pieni ei sairastu ja pääsette leikkaukseen!
Joo, täytyy toivoa. Onneksi tuo leikkaus on ihan vain kitarisan poisto, ettei mikään kiireellinen. Että sikäli ei haittaa, jos peruuntuu. Mutta harmittaa tosi paljon, kun on jo lapsenvahtivuorot järjestetty ja isomman hoitoajat ilmoitettu sitä mukaa, että täällä on koko viikon joku aikuinen kotona.
Mutta onhan siinä oma valmistautumisensa henkisestikin. Sekä itsellä että lapsella. Ja nuo hoidon järkkäämiset. Minkä ikäinen lapsi?
Joo, totta tuokin. Meillä on vaan nyt ollut niin paljon kaikkea muuta sählinkiä, etten ole itse paljon ehtinyt tuota leikkaushommaa ajatella. Lasta on toki valmisteltu asiaan, mutta sen enempää omat aivot eivät ole asian kanssa työskennelleet.

Lapsi on 3,5-vuotias.

 
Alkuperäinen kirjoittaja o_O:
Kyllä ne leikkaa jos ei paha flunssa päällä oo =)
Mä jännitin kans, kun menin sairaalaan ja yllätys, yllätys olikin Kuumetta 38 :eek:
Leikattiin päivällä, eikä tuohon puututtu mitenkään!
Toivottavasti ei kuitenkaan sairastu enempiä..
Kivut on kuitenkin kovat leikkauksen jälkeen.. :/
Tsemppiä!! =)
Kiitos! En ole itsekään vielä noita papereita tarkistanut, että lukiko niissä vaan, että kuumeessa ei leikata, vai pitääkö nuhaisenakin jättää välistä. Tuohon poikaan ei yleensä helposti taudit tartu, mutta olisi hyvin tyypillistä, että just nyt tarttuu, kun ei saisi...

 
Meillä sen verran pieni vauveli,että sanoivat ettei leikata jos epäilee flunssan alkavan. Lisäksi saattaja eli minä olen kipeänä, joten jo sen takia eivät olisi meitä sinne ottaneet... Muut leikatut potilaat vain kärsisivät jos jonkun pöpön sinne veisimme. :)
 
hei
Meilläkin varmaan tuoleikkaus pian edessä, lapsi siis 3-v. Minkä takia teillä leikataan? Meillä nyt astmalääke kokeilussa koska lapsi yskii/ köhii, tuo yskä ollut päällä melkein jatkuvaan tammikuusta lähtien, ja jos ei lääkitys auta niin leikataan.Kitarisa on tähystetty ja on kuulemma iso ja kovin limainen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Meilläkin varmaan tuoleikkaus pian edessä, lapsi siis 3-v. Minkä takia teillä leikataan? Meillä nyt astmalääke kokeilussa koska lapsi yskii/ köhii, tuo yskä ollut päällä melkein jatkuvaan tammikuusta lähtien, ja jos ei lääkitys auta niin leikataan.Kitarisa on tähystetty ja on kuulemma iso ja kovin limainen.

Meillä leikataan ihan vaan valtaisan kuorsaamisen takia. Mitään muita oireita ei ole, mutta lääkäri katsoi parhaimmaksi leikata, koska lapsi tosiaan kuorsaa kuin vanhat ukot...

Tuossa googlella katselin, niin jossain luki, että leikkausta voidaan joutua siirtämään, jos potilaalla on flunssa. Eli pieni mahdollisuus on, että leikkaisivat, vaikka tauti iskisikin. Mutta sen näkee, kun elää. :) Ei kai tässä voi kuin odotella ja toivoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lennyskä:
Meillä sen verran pieni vauveli,että sanoivat ettei leikata jos epäilee flunssan alkavan. Lisäksi saattaja eli minä olen kipeänä, joten jo sen takia eivät olisi meitä sinne ottaneet... Muut leikatut potilaat vain kärsisivät jos jonkun pöpön sinne veisimme. :)
Joo, tuossa tapauksessa on varmasti viisainta jättää väliin. Toivottavasti saatte uuden ajan pian!

 

Yhteistyössä