Nyt meillä on hieno uusi ja ISO telkkari!

mää
Mää taidan olla ihan pöpi. Mekin haluttais ehkä uus telkkari, mutta vanha 28" pelittää ihan hyvin (on kuitenkin jo digitelkkareita) Ja nyt me meinataan pistää reilut 2000e etelänmatkaan...
 
vieras
ja meillä on kohtuu uusi taulutelkkari jota tuo meidän ihana lapsi on kynnellä raaputtanut,kai se kuva on kivan näköinen sormen alla kun sitä vetää.voitte arvata ettei meillä katsota pikkukakkosta aivan heti...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:
(se full HD on muuten täyttä pissitystä. TM:n testeissä tullut ilmi tämmönen että HD ready on kuulemma yhtä hyvä kun Full HD, eli niissä ei oo mitään eroa. Rahastusta, sanon minä.)
Minä en noista nimityksistä hirveesti ymmärrä mut ei toi mun mielestä mikään hirveen kallis ollu! Saatiin "suhteilla" 1300 e.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:
(se full HD on muuten täyttä pissitystä. TM:n testeissä tullut ilmi tämmönen että HD ready on kuulemma yhtä hyvä kun Full HD, eli niissä ei oo mitään eroa. Rahastusta, sanon minä.)
Minä en noista nimityksistä hirveesti ymmärrä mut ei toi mun mielestä mikään hirveen kallis ollu! Saatiin "suhteilla" 1300 e.
mjoo. aika hyvä hinta telkkarista mielestäni. mutta jotkut firmat tykkää rahastaa sillä että töllön kyljessä on Full HD tarra.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:
(se full HD on muuten täyttä pissitystä. TM:n testeissä tullut ilmi tämmönen että HD ready on kuulemma yhtä hyvä kun Full HD, eli niissä ei oo mitään eroa. Rahastusta, sanon minä.)
Väärin. 32" koossa totta jos ei katso läheltä. Voit tarkistaa eron heti muuttamalla tietokoneesi näytön tarkkuutta.

TV-lähetysten ja dvd-elokuvien suhteen olet oikeassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Kivan kokoinen telkku =) Mitäs ne muuten vakuutusyhtiöstä sanoi, kun kerroit pienestä onnettomuudesta?
Myönteinen päätös tuli mutta lopulliset päätökset tulee ens viikolla. Mies sinne on ollut yhteydessä joten en ihan prikulleen tiedä mitä ovat sanoneet.

 

Yhteistyössä