Nyt meillä on sit niitä hemmetin kihomatoja...APUA!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hermoraunio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen hermoraunio:
Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:
Mä odotan koska tyttö vääntää tuotokset.
Pääse kattomaan onko pyrvin auttanu vieläkään...
miten sen voi kakasta nähä?
jos niitä matoja on vähän niin ei kait niitä siellä kakassa kuhise? meillä tosiaan eilen syötiin ne reseptilääkkeet ja tänään vielä pyrvinit eikä näy mitään matosia kakassa vaikka on tujut lääkkeet annettu...

Meillä mä ekaa kertaa löysin ne kakasta.
Tai siis tyttö vääns tortut keskelle lattiaa ja kasan päällä uiskenteli mato.
meillä poitsu sano että hältä oli tullu pönttöön mato ja siitä syystä sitte itekkin rupesin tutkimaan pojan pyllyä illalla ja tosian löytyhän sieltä taskulampulla tutkailtuna mato mutta kakassa en oo nähny niitä yhtään vaikka oon koko ajan tutkinu...eli kait niitä yksittäiskappaleita voi joskus tulla sieltä pyllystä, mut ei kait se oo mikään onnistuneen hoidon merkki että tortussa niitä on?!? ihmettelen kyllä suuresti jos ne ei kuole kahella eri lääkkeillä perättäisinä päivinä myrkytettyinä....

hei, tuli muuten mieleen että kun jossain nettisivuilla oli ettei kannattas syödä sormiruokia niin ei kait lapsilta nyt leivän syöntiä voi evätä? annoitteko te jotka ootte onnistunut madot häätämään niin syödä ihan normaalisti kun vaan muisti käydä käsipesulla sitä ennen? meneeks se jo hysterian puolelle ettei MITÄÄN anna syödä sormin?

Siis ne kuolleet madothan tulee sitten kakan mukana pois, kun lääke on otettu. Mä kans huomasin yhden madon kakassa, liikkuvan :x Sitten kun oli otettu lääke, niin niitä kuolleita tuli sitten kakan mukana. Juu ja ne madothan kuolee sillä lääkkeellä, mutta munat ei. Siksi pitää ottaa toinen lääke 10-14 pv:n kuluttua, että munista kuoriutuneet madot kuolee.

hei, tuli muuten mieleen että kun jossain nettisivuilla oli ettei kannattas syödä sormiruokia niin ei kait lapsilta nyt leivän syöntiä voi evätä? annoitteko te jotka ootte onnistunut madot häätämään niin syödä ihan normaalisti kun vaan muisti käydä käsipesulla sitä ennen? meneeks se jo hysterian puolelle ettei MITÄÄN anna syödä sormin?

Käsien kunnollinen mekaaninen pesu ennen syöntiä riittää mainiosti.

Kyllä meillä syötiin ihan normaalisti, hyvä käsienpesu vaan saippualla aina ennen syömistä. Ja kerralla päästiin madoista eroon.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis ne kuolleet madothan tulee sitten kakan mukana pois, kun lääke on otettu. Mä kans huomasin yhden madon kakassa, liikkuvan :x Sitten kun oli otettu lääke, niin niitä kuolleita tuli sitten kakan mukana. Juu ja ne madothan kuolee sillä lääkkeellä, mutta munat ei. Siksi pitää ottaa toinen lääke 10-14 pv:n kuluttua, että munista kuoriutuneet madot kuolee.
no meillä ei kyllä kakassa ole näkynyt yhtään matoa...tosin en nyt niitä ole siellä pöntössä ruvennut kääntelemään tms. pitäskö nyt sitten ajatella et hoito ei oo onnistunut vaikka kahella eri lääkkeellä ollaan madotettu koko perhe?

no meillä ei kyllä kakassa ole näkynyt yhtään matoa...tosin en nyt niitä ole siellä pöntössä ruvennut kääntelemään tms. pitäskö nyt sitten ajatella et hoito ei oo onnistunut vaikka kahella eri lääkkeellä ollaan madotettu koko perhe?

Kyllä varmaan on onnistunut. Millos otittekaan lääkkeet? Mua helpotti se, ettei ne madot oo kuitenkaan vaarallisia, inhottavia vaan.

Meillä oli ongelmana se, että eläviä matoja tuli kakan mukana viel kahtena perättäisenä päivänä otetusta tabletista huolimatta.

Yhteistyössä