Nyt meidän neidillä on tämä takki ja ei ollut enään ihan niiiiiiiiiiiiiiin kallis :) vain 90€

  • Viestiketjun aloittaja "koko"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Piti kattoa tuo kuva toisenkin kerran ja miettiä, mikä tuossa tökkii. Jotenkin hankalat värit, ehkä epätasapainoiset, jotenkin hyökkäävä kuosi. Ei semmonen rehti ja reilu lastentakki. Vaikea selittää, mutta en tykkää yhtään. Yksivärinen ois paljon kivempi.
 
"alkup"
Ensin meinasin hankkia tuollaisella kuosilla haalarin, mutta sitten säälin ekaluokkalaista ja päädyin takkiin - kuosi on neidin mieleen, joten ei ihan vaan äidin mieliteosta ostettu...

Koko syksyn olen noita ihallut ja nyt onneksi oli alessa oikeaa kokoa..
 
"vieras"
[QUOTE="alkup";25254859]Ensin meinasin hankkia tuollaisella kuosilla haalarin, mutta sitten säälin ekaluokkalaista ja päädyin takkiin - kuosi on neidin mieleen, joten ei ihan vaan äidin mieliteosta ostettu...

Koko syksyn olen noita ihallut ja nyt onneksi oli alessa oikeaa kokoa..[/QUOTE]

Hienoa. Tulee aina hyvä fiilis, kun tekee tosi hyvän ja mieleisen löydön. =) Minä löysin lapselle viime keväänä Molon sateenkaaritakin edullisesti ja olen siitä iloinen vieläkin.
 
"alkup"
[QUOTE="vieras";25254875]Hienoa. Tulee aina hyvä fiilis, kun tekee tosi hyvän ja mieleisen löydön. =) Minä löysin lapselle viime keväänä Molon sateenkaaritakin edullisesti ja olen siitä iloinen vieläkin.[/QUOTE]

Meillä on varmaan vähän sama maku, koska meiltäkin löytyy tuo rainbow-haalari, tosin täyteen hintaan...
 
kotiäideillä ei elämää?
[QUOTE="vieras";25254875]Minä löysin lapselle viime keväänä Molon sateenkaaritakin edullisesti ja olen siitä iloinen vieläkin.[/QUOTE]

Tapahtuuko teidän elämässä oikeasti mitään järisyttävää, kun jostain merkkivaatteista saadaan kiksejä vielä vuodenkin jälkeen :O
 
slobo horo
voi jeesus kun on taas kateellisia naisia täällä. Ihme negaa vaan. Ap, noita vituttaa kun oot ostanut 90 euron takin. Niiden elämä meni pilalle siitä ja siks ne antaa negaa.
 

Yhteistyössä