...joilla menee hermot tämän tökkimisen kanssa! VANHA PALSTA TAKASIN!!! :wave:
menee hermot 17.05.2007 #1 ...joilla menee hermot tämän tökkimisen kanssa! VANHA PALSTA TAKASIN!!! :wave:
Katherine Wheel 17.05.2007 #2 Mulla ei aamupäivällä päässyt ollenkaan plussalle, ja kerran sen jälkeen sama homma. Muuten ei oo minkäänlaista tökkimistä havaittavissa
Mulla ei aamupäivällä päässyt ollenkaan plussalle, ja kerran sen jälkeen sama homma. Muuten ei oo minkäänlaista tökkimistä havaittavissa
Kolmetoista 17.05.2007 #3 millos tänne jotain uutta on tullut? en ole vähään aikaan joutanut täällä oleilemaan. ainahan tämä on tuntunut tökkivän; millon enemmän, millon vähemmän :headwall:
millos tänne jotain uutta on tullut? en ole vähään aikaan joutanut täällä oleilemaan. ainahan tämä on tuntunut tökkivän; millon enemmän, millon vähemmän :headwall:
Sheepy 17.05.2007 #5 Mulla ei vähän aikaa sitten päivittynyt ollenkaan tämä. Eikä ollut eka kerta. Ja välillä ei pääse ollenkaan tänne. :kieh:
Mulla ei vähän aikaa sitten päivittynyt ollenkaan tämä. Eikä ollut eka kerta. Ja välillä ei pääse ollenkaan tänne. :kieh:
Waimo 17.05.2007 #6 tökkii............... luuleeks ne modet ym et meil on aikaa täällä hillua silloin kun on aikaa on on ja halua päästävä!
tökkii............... luuleeks ne modet ym et meil on aikaa täällä hillua silloin kun on aikaa on on ja halua päästävä!
Flow87 -Los tehottomuus- 17.05.2007 #8 :wave: *huitoo myös* aikasemmin illalla meni hermot totaalisesti. piti manata ku merimies ja jälleen 2.5v:n kuullen tottakai :ashamed:
:wave: *huitoo myös* aikasemmin illalla meni hermot totaalisesti. piti manata ku merimies ja jälleen 2.5v:n kuullen tottakai :ashamed:
Marilyn Monroe 17.05.2007 #9 :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
:wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: