Nyt mä testaan

• Viestiketjun aloittaja "Miljanna"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Miljanna";30097740]Joo, ehkä se on vaan terveelistä, ett joskus on paha olla. Mut miten tää menee pois. Mä teen kai aina kaiken väärin eikä kukaan tajua mua.[/QUOTE]
Normaalit tunteet "menee pois" un antaa niiden tulla ja kuntelee miksi ja mistä ne tulee. Sairas masennus taas voi tarvita läkäriä.
Miks jonkun pitäs tajuta? Oikeesti kukaan ei koskaan voi tajuta toista ihmistä. JOkainen on oman menneisyytensä summa ja jokaisen tunnekokemukset muodstuu oman taustan mukaan. Mahdoton vaatimus, että jonkun pitis ymmärtää siinä mielessä, että tietä, miltä tuntuu.
JOs se onkin vaan sä, kenen mielestä teet asioita väärin, eikä kukaan mu edes huomaa?

"Miljanna"
Kiitti kun välität. Nii, en mä siis koe tehneeni mitään väärää, mut en voi sille mitään, ett mitä ihmiset musta ajattelee. Joittenki mielestä mä näytän huoralta, joittenkin mielestä oon ihan hyvä äiti. Ja vielä lisäyksenä se, että en oo mikään musta tällä palstalla, jos joku niin luulee. Ja mä puhun aina totta.

Mistä sitä tietää, mitä muut ajattelee? Ei edes siitä, että joku sanoo jotain, kun usein esim. kateellinen ihminen sanoo just päinvastoin, mitä ajattelee! Kaikia ei voi koskaan miellyttää. Jos yhdelle kumartaa, toiselle pyllistää, joten lopputulema on, et parasta seistä tukevasti omilla jaloillaan <3

"Miljanna"
No okei. Jotkut on varmaan kateellisia. Mut mä yritän aina kohdella kaikkia ystävällisesti. Tän parempaan en pysty. Jotkut tykkää ja jotkut ei kai se on vaan hyväksyttävä. Mut mulla eii todellakaan oo ollu helppoo, jos joku niin luulee.

Yhteistyössä