nyt mä olen mainonnan uhri...rakastuin pussilakanaan :D

• Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Joku Cittarin mainoslehtinen ja siellä ihana Luhta Homen pussilakanasetti. 2 pussilakanaa, 2 kuosillista tyynyliinaa, 2 yksiväristä tyynyliinaa ja parivuoteen lakana plussakortilla 59 ? (oikea hinta 99?). Ja JUST eikä melkein mun väriset, raidalliset joissa valkoista, ruskeaa, beessiä ja vaaleansinistä raitaa.

Mä olen rakastunut ja mun on nuo nyt ihan pakko saada...ettäs tiedätte :D

Turkilmas
Oikeesti, mä otin tuon sivunkin talteen ja innoissani esittelin miehelle. Sivun laitoin nätisti jääkaapin oveen muistuttamaan miten ihanat nuo pussilakanat lainkaan ovatkaan :heart: .

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Amoriina:
Mä katoin samaa settiä..mulla on yhdet Luhdan lakanat ja on kyllä hyvälaatuiset.
Katoitko samalla kuosilla vai jollakin toisella?

Nuo värit on vaan niin :p . Meillä on itseasiassa koko muu kämppä paitsi pojan huone sisustettu samoilla väreillä ja mä vaan rakastan noita sävyjä vuosi toisensa perään.

Löysin vuodenvaihteessa laivalta Pentikin käsipyyhkeetkin samoilla sävyillä, arvaa ostinko :p :p

Vähän samaa sarjaa kuin se että mä oon metsästäny viis kauppaa läpi etsiessäni luhta homen LIMEN vihreitä käsipyyhkeitä, tuloksetta. Hobbarissa ois, vaan kun ei viittis pelkkiä niitä ostaa ja maksaa kalliita postikuluja.

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja äippä-85:
Vähän samaa sarjaa kuin se että mä oon metsästäny viis kauppaa läpi etsiessäni luhta homen LIMEN vihreitä käsipyyhkeitä, tuloksetta. Hobbarissa ois, vaan kun ei viittis pelkkiä niitä ostaa ja maksaa kalliita postikuluja.
Eipä muuten oo tuon värisiä tullut vastaan, mutta voin myös pitää silmät auki puolestasi kun taas ihmisten ilmoille (eli shoppailemaan) pääsen =)

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Amoriina:
Mä katoin samaa settiä..mulla on yhdet Luhdan lakanat ja on kyllä hyvälaatuiset.
Katoitko samalla kuosilla vai jollakin toisella?

Nuo värit on vaan niin :p . Meillä on itseasiassa koko muu kämppä paitsi pojan huone sisustettu samoilla väreillä ja mä vaan rakastan noita sävyjä vuosi toisensa perään.

Löysin vuodenvaihteessa laivalta Pentikin käsipyyhkeetkin samoilla sävyillä, arvaa ostinko :p :p
Samaan kuosiin tykästyin =)

Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä-:
Meillä on just tuon väriset lakanat. Merkistä en tiedä, mut on ne nätit. :D
Piti sitten tulla kertomaan kun mulla ei vielä noita ole |O |O . Ei vaan, mä olen onnellinen sun puolestasi :D
:D Ei kannata olla kade. :LOL: Tuli just mieleen että ne onkin verhot. Pussilakat on vähän erilaiset.... Hetken mietin, kun en oo aikoihin käyttäny niitä lakanoita, jotka ei ookkaan sellaset. :LOL:

Turkilmas
Meillä on just tuon väriset lakanat. Merkistä en tiedä, mut on ne nätit. :D
Piti sitten tulla kertomaan kun mulla ei vielä noita ole |O |O . Ei vaan, mä olen onnellinen sun puolestasi :D
:D Ei kannata olla kade. :LOL: Tuli just mieleen että ne onkin verhot. Pussilakat on vähän erilaiset.... Hetken mietin, kun en oo aikoihin käyttäny niitä lakanoita, jotka ei ookkaan sellaset. :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL: Ihana :D :D

mona
Lahdessa on Luhta Home liike, oletko mistä päin..?

Anttilassa näin kanssa joitain vihreitä, oli viel alessakin..

mona
Lahdessa on Luhta Home liike, oletko mistä päin..?

Anttilassa näin kanssa joitain vihreitä, oli viel alessakin..

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Juu luhdan home lakanat on todella hyvänlaatusia, parhaimpia mitä mulla on ollut, pesee marimekon pussilakanatkin mennen tullen
Mulla ei oo kyseisestä merkistä kokemusta kuin pyyhkeiden muodossa, mutta ne ainakin on olleet hyviä.

Ja kohtuuhintainen tuo on, etenkin noin tarjouksessa. Meillä ei oo ku Finlaysonia ja yhdet Ristomatti Ratiat. Ja aion totisesti ostaa nuo vaikka ei olis laadukkaatkaan, sen verran hienot on :D

Vieras
Juu luhdan home lakanat on todella hyvänlaatusia, parhaimpia mitä mulla on ollut, pesee marimekon pussilakanatkin mennen tullen
Mulla ei oo kyseisestä merkistä kokemusta kuin pyyhkeiden muodossa, mutta ne ainakin on olleet hyviä.

Ja kohtuuhintainen tuo on, etenkin noin tarjouksessa. Meillä ei oo ku Finlaysonia ja yhdet Ristomatti Ratiat. Ja aion totisesti ostaa nuo vaikka ei olis laadukkaatkaan, sen verran hienot on :D
Noissa luhdan lakanoissa on jotenkin ihana nukkua, aivan jtn mahtavaa se lakanan laatu siinä, ihanan pehmeetä :)

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:
Oikeesti, mä otin tuon sivunkin talteen ja innoissani esittelin miehelle. Sivun laitoin nätisti jääkaapin oveen muistuttamaan miten ihanat nuo pussilakanat lainkaan ovatkaan :heart: .
:D :heart:
No kun innostuu, niin sitä vähän niinkuin innostuu täysillä, oli sitten kyseessä iso tai pieni juttu :D :whistle:

Turkilmas

Noissa luhdan lakanoissa on jotenkin ihana nukkua, aivan jtn mahtavaa se lakanan laatu siinä, ihanan pehmeetä :)
Juu mä en enää ikinä osta halpisliinavaatteita. Muistan valitettavan elävästi ne nyppyiset ja nukkaiset tsydeemit :x .

Mutta se mua harmittaa, että vaikka mä mitä vaan teen, niin en saa pussilakanoista sellaisia ihanan kovia kuin anoppi.

Kun siis mun mielestä peitto pitää olla paksu ja muhkea ja se pussilakana sellainen kova ja kahiseva =) .

Ja on kyllä aika mahtava tunne hypätä suihkunraikkaana puhtaisiin, tuoksuviin ja viileisiin petivaatteisiin :p

Joku Cittarin mainoslehtinen ja siellä ihana Luhta Homen pussilakanasetti. 2 pussilakanaa, 2 kuosillista tyynyliinaa, 2 yksiväristä tyynyliinaa ja parivuoteen lakana plussakortilla 59 ? (oikea hinta 99?). Ja JUST eikä melkein mun väriset, raidalliset joissa valkoista, ruskeaa, beessiä ja vaaleansinistä raitaa.

Mä olen rakastunut ja mun on nuo nyt ihan pakko saada...ettäs tiedätte :D
Niin minäkin haluan ne. Samaa mainosta katsoin hetki sitten. Ettäs tiiät. :)

Yhteistyössä