nyt mä valitan ihan urakalla :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahdistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ahdistunut

Vieras
- niska ja hartiat ihan jumissa
- kaveri ei vastaa viestiin eikä puhelimeen edelleenkään
- mies ei oo halunnu seksiä yli 1,5vuoteen
- taas joutuu jaksaa viikon yksin lasten kanssa
- mieheltä ei tullu synttärilahjaa eikä sitä kosintaakaan jota oon ootellu jo nelisen vuotta
- nuorin kitisee aamusta iltaan ku tekee hampaita
- koskahan mulle löytyy sopiva ehkäisy?
- kämppä on ihan sekaisin
- hiukset tippuu päästä
- on kuuma
- pitäis opiskella ammatti mutta ei oo tietoa mikä kiinnostaa ja koulunkäyntiin on liittynyt ennen niin pahoja asioita että ajatus koulunpenkillä istumisesta ahdistaa
- nuorimman lapsen syntymän jälkeen musta on tullut ihan järjettömän luulotautinen. vähän jostain nipistää niin kuvittelen kaikki syövät ym pahat taudit... raskasta...

keksikää ajankuluks ratkaisut näihin ongelmiin? :D

Alkuperäinen kirjoittaja ahdistunut:
- niska ja hartiat ihan jumissa ** Jumppaa**
- kaveri ei vastaa viestiin eikä puhelimeen edelleenkään ** anna olla**
- mies ei oo halunnu seksiä yli 1,5vuoteen ** ehdota että käyt vieraissa **
- taas joutuu jaksaa viikon yksin lasten kanssa ** keksi joitan kivaa**
- mieheltä ei tullu synttärilahjaa eikä sitä kosintaakaan jota oon ootellu jo nelisen vuotta ** osta ittelles hieno lahja ja sormus ***
- nuorin kitisee aamusta iltaan ku tekee hampaita ** viileä purulelu **
- koskahan mulle löytyy sopiva ehkäisy? ** et tarvi, kun ei ole seksiäkään :-)** vieraissa kortsu !!!
- kämppä on ihan sekaisin ** siivoa**
- hiukset tippuu päästä ** hiero päänahka ja syö terveellisesti **
- on kuuma ** nauti **
- pitäis opiskella ammatti mutta ei oo tietoa mikä kiinnostaa ja koulunkäyntiin on liittynyt ennen niin pahoja asioita että ajatus koulunpenkillä istumisesta ahdistaa ** oppisopimuskoulutusta **
- nuorimman lapsen syntymän jälkeen musta on tullut ihan järjettömän luulotautinen. vähän jostain nipistää niin kuvittelen kaikki syövät ym pahat taudit... raskasta... *** hanki harrastus ,saat ajatukset muualle ***

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
en keksi ratkaisua vaan kysyn lisää.
"Mies ei ole halunnut seksiä yli 1,5 vuoteen" Oletteko sitä silti harrastaneet vaikkei halua?

en tiedä onko kyse siitä ettei mies halua... sanoo ettei jaksa harrastaa... seksittömyys alkoi puolessa välissä viimeisintä raskauttani ja näin on tilanne edelleenkin... onhan tässä paljon meneillään mutta silti olis kiva edes joskus...

No mutta eikös se, että mies ei halua seksiä poista sen ehkäisyongelman sitten? Ei vaan, toivottavasti ongelmiisi löytyy ratkaisu. Yksi kerrallaan, eikö niin :)

en kyllä osaa auttaa.
mutta voisin lisätä oman listani, mikä ei kyllä ole noin pitkä :D

-ärsyttää tää sotku
-tekis miel lähtä ryyppää, mut ei oo hoitajaa lapselle
-mies lähti itse ryyppää,ärsyttää
-kampaaja pilasi hiukseni
-kuuma
-kouluukin pitäisi takasin mennä, mut ei kiinosta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
en keksi ratkaisua vaan kysyn lisää.
"Mies ei ole halunnut seksiä yli 1,5 vuoteen" Oletteko sitä silti harrastaneet vaikkei halua?

en tiedä onko kyse siitä ettei mies halua... sanoo ettei jaksa harrastaa... seksittömyys alkoi puolessa välissä viimeisintä raskauttani ja näin on tilanne edelleenkin... onhan tässä paljon meneillään mutta silti olis kiva edes joskus...

ok. jos olisit vastannut ettei teillä ole ollut seksiä 1,5 vuoteen, olisin kysynyt nuorimman hampaita tekevän lapsen ikää. Sen jälkeen sitä, kenen se on jos alle 1,5v ja sitten kysynyt miksi haluat sormuksen mieheltä joka ei halua sun kanssa seksiä ja sitten kysynyt miksi mietit ehkäisyä jos seksiä ei ole.

Onneksi toinen vastaaja antoi sulle kaikkiin kysymyksiin sopivat vastaukset. Koita selvitä kyl se siitä vielä sutjaantuu. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Miuski harmailee:
No mutta eikös se, että mies ei halua seksiä poista sen ehkäisyongelman sitten? Ei vaan, toivottavasti ongelmiisi löytyy ratkaisu. Yksi kerrallaan, eikö niin :)

tavallaan joo... mutta toivon ettei tää seksittömyys ole pysyvää... jotenkin ajatteli että olis helpompaa sitten ryhtyä siihen seksiinkin kun olis ehkäisyt kunnossa jne....

- mieheltä ei tullu synttärilahjaa eikä sitä kosintaakaan jota oon ootellu jo nelisen vuotta
- hiukset tippuu päästä
- on kuuma
- pitäis opiskella ammatti mutta ei oo tietoa mikä kiinnostaa ja koulunkäyntiin on liittynyt ennen niin pahoja asioita että ajatus koulunpenkillä istumisesta ahdistaa
- nuorimman lapsen syntymän jälkeen musta on tullut ihan järjettömän luulotautinen. vähän jostain nipistää niin kuvittelen kaikki syövät ym pahat taudit... raskasta...

THYROXIN

Kilpirauhasen vajaatoimintaa korjaamaan. :)

Alkuperäinen kirjoittaja bb:
Nu loogisuuskohdat selittyy kun ajastus ei kulje, uupunut ei jaksa hoitaa lapsia, jiukset tippuu.. :D

http://www.kilpirauhasliitto.fi/vajaa.htm

ei taida olla mulla tuota tautia :) ainoa kohta mikä täyttyy on hiustenlähtö... väsymystä on toki mutta kukapa ei olisi väsynyt kahden lapsen kanssa jos niitä hoitaa yksin aina....

Alkuperäinen kirjoittaja cougar:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
alkaa multaki pikkuhiljaa kaikki seksihalut ja tunteet sammumaan.... mut eihän se mies sitä ymmärrä...

No, kun lukee tota sun listaa, niin ymmärtää miksei miestä kiinnosta.

jaa niinkö... tuskin sillä en koskaan valita näistä asioista miehelle eihä se koskaan oo ees paikalla näkemässä tai kuuntelemassa... ja näen miestäni vain 1-2kertaa viikossa joten.........

- hiukset tippuu päästä
- on kuuma

Miksi sinä sitä kosintaa edes odotat, jos ei muutenkaan mene hyvin? Korjautuisiko mikään teidän ongelmista jos menisitte naimisiin? (Sitä paitsi voi nainenkin kosia...)

Yhteistyössä