V
väsyti väsyti
Vieras
Menkat piti alkaa eilen ja raskausoireita löytyy, kuitenkin olen pillereitä syönyt. Tässä nyt koko aamupäivän istuin ja pähkäilin ja harmittelin sitä että olisipa olemassa joku keino millä selvittää olenko raskaana vai en :ashamed: Nyt vasta tuntien miettimisen jälkeen tajusin et nii-in, onhan sitä olemassa keino :snotty: