Nyt mä tiedän, mikä mua vituttaa. Tää on nolo.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maailman noloin vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maailman noloin vaimo

Vieras
Sori vaan, tästä tulee pitkä purkaus. Tässä tiivistys niille, jotka ei jaksa lukea kokonaan: mua vituttaa, koska mä annoin mieheni ostaa paskan kalliin imurin.

Jälleen kerran mä oon osoittanut mystisesti mieltä miehelleni tässä tän päivän. En oo keksiny mitään järkevää selitystä, on vaan vitutuskynnys matalalla. Tää sama tapahtuu aina sillon tällön. Yritin tuossa puoli tuntia saada unta, oon kamalan väsynyt. Ei tule uni, mutta keksin mistä kiikastaa.

Meillä kävi joitakin kuukausia sitten sellainen Kirby-imuriesittelijä. Musta se koko homma oli ihan vitsi. Sitten olinkin hieman yllättynyt, kun mies halusi ostaa sen imurin. Mies kysyi multa, että mitä mieltä oon, sanoin että ihan sama, päätä sää. Ja mies päätti ostaa. Maksaa siis jonkun 2700 euroa maailman surkeimmasta ja epäkäytännöllisimmästä imurinrotiskosta. Ei kukaan voi olla niin hullu, että maksaa imurista noin paljon. Seuraavalla viikolla ehdotin miehelle, että purettais toi kauppa. No ei purettu. Mies oli niin vakuuttunu siitä, että noin kätevällä laitteella kun patjatkin putsaa, niin sen nukkumisongelmat vois lähteä. Että kannattaa se maksaa. Vittu, tolla summalla uusis patjatkin jo pariin kertaan. Ja siivooja kotiin.

Me ei olla mitään rikkaita, joten tuota summaa maksellaan osamaksulla. Ja aina kun on sellainen hetki, että niitä euroja lasketaan vähän tarkemmin, toi imuri alkaa vainota. Ei mikään imuri maailmassa ole niin mahtava, että siitä maksaa noin paljon. Mitä kaikkea sillä rahalla voisi saada?

Mä olen kärsinyt vuosia siitä, että oon kiltti, en uskalla sanoa mielipidettäni, annan muiden jyrätä mut. Nyt sitten kärsin siitä, että en sanonu miehelle, että ei me tota osteta. Meidän talouden rahat kyseessä, mun olis pitäny voida sanoa.

Mun pää räjähtää. Vihaan itseäni, kun oon tällanen vässykkä. Ehkä mä myös ajattelin ja luotin siihen, että kyllähän se mies on meistä se fiksumpi. Ja mua ahdistaa sen takia, koska mun mielestä toi imurin ostaminen on ollut yksi typerimmistä asioista, mihin oon elämässäni ollu osallisena. Ja sen takia en juuri voi pitää miestäni kovin fiksuna.

Mä vihaan sitä imuria. Mun oma imuri oli paljon parempi, ihan tavallinen imuri, jota mä jopa jaksoin kantaa. Nyt mä vihaan siivoomista, mua nolottaa ja vituttaa nähdä toi masiina. Tekis mieli viedä koko imuri roskiin näin yön tunteina, kaikkine mahtavine lisäosineen. Ja ostaa joku muutaman kympin laite tilalle. Ai niin, mutta mehän maksellaan tota vitun imuria vielä aika pitkään.

Oon muuten havainnut, että tota samaa imuria saa muutamalla satasella huutiksessa. On aika paljon ihmisiä, joita on tämä ostos kaduttanu. Mä en edes kehtais myydä. Hävittäisin vaan todisteet vaivihkaa.

[QUOTE="...";24787998]:D

Mut jos näin on, niin toi on todella ihan mielipuolisen kallis :laugh:[/QUOTE]

Joo, mut se on kato "suoraan amerikasta", niin kun se kauppias koko ajan hoki. Olo oli kun ois päässy ostos-tv:seen.

Jos otettais yksi nolla perästä pois, se olis tollasesta paskasta vielä liikaa. Hyvästä imurista voisin sen jo maksaakin.

Jep, Kirby. Voi video.

Tuhoaakohan tää meidän suhteen nyt tää Kirby? Tää mun ahdistus on aika valtaisa ja osaan olla suustani aika ilkeä, kun sille päälle satun.

Jahka mies aamulla herää, taidan hieman avautua tästä imurista. Mitäänhän asialle ei enää voi. Mutta ehkä ehdotan sille, että mä ostan oman halpisimurin. Niin, siis syy siihen, miksi varmaan annoin miehelle valtaa myös tässä asiassa oli se, että siihen aikaan mies vastasi meillä imuroinnista lähes kokonaan. Ajattelin, että jos haluaa tollasella rotiskolla imuroida, niin ihan sama kai sitten...

Meilläkin on käynyt kirby-esittelijä :D Onhan se toki tehokas, mutta suurin osa toiminnoista on IHAN turhia ja se hinta.. Ei-hyvää-päivää. Ja kyllä se pitää niin karmeeta meteliäkin, että en varmaan jaksaisi kuunnella sitä kauaa. Justiinsa metelin puolesta se hieronta-toimintokin on vaan ja ainoastaan huvittava, koitappa siinä nyt rentoutua. Ja hiomakone.. Ja maaliruisku.. Hmm.

• Tykkää
Reactions: tanjuska<3
Jep, Kirby. Voi video.

Tuhoaakohan tää meidän suhteen nyt tää Kirby? Tää mun ahdistus on aika valtaisa ja osaan olla suustani aika ilkeä, kun sille päälle satun.

Jahka mies aamulla herää, taidan hieman avautua tästä imurista. Mitäänhän asialle ei enää voi. Mutta ehkä ehdotan sille, että mä ostan oman halpisimurin. Niin, siis syy siihen, miksi varmaan annoin miehelle valtaa myös tässä asiassa oli se, että siihen aikaan mies vastasi meillä imuroinnista lähes kokonaan. Ajattelin, että jos haluaa tollasella rotiskolla imuroida, niin ihan sama kai sitten...

Avaudu ihmeessä, jos noin paljon harmittaa. Mutta mieti nyt, kannattaako korottaa ääntä tai syytellä tai nalkuttaa. Ehkä kannattaa vain kertoa omista tuntemuksistaan siis. Toivottavasti voitte pian yhdessä nauraa tälle oudolle imurille ja sille, miten teidät saatiin se ostamaan.
Meilläkin on muuten käynyt esittelijä ja läheltä piti, ettei mieheni ostanut sitä. Mä olin ihan huuli pyöreänä vieressä että ei helvata todellakaan osteta. Onneksi tuli järkiinsä aika pian.

Meillä ei tuota hieromisosiota edes ole. :D Kävin jollain nettipalstalla lukemassa kaikkia haukkuja tuosta imurista, ja sieltä luin noistakin ominaisuuksista. Ilmeisesti on eri paketteja. Meillä on kyllä jos jonkinmoista suutinta ja sellainen osio, jolla voi pestä mattoja. Ja se pesuaihe haisee kamalalta.

voih. Mäkin aluksi luulin, että saadaanpa makeat naurut tästäkin hommasta. Mutta eipä enää juuri naurata.

Joskus muuten pelkään, että mitä jos meillä vaikka lentää jauhopussi lattialle, kun meillä on vieraita. Sitten olis pakko kaivaa esiin toi mölymasiina ja kaikki näkis sen. :(

Ja kaiken huippu on hei se, että sillä ei saa imuroida kiviä. Mitä helkuttia sellasella imurilla tekee, että pitää eteisestä kaikki kivet eka käsin noukkia. Mä olen imuroinu ne kivetkin ja toivonu, että joku niistä hajottais sen.

• Tykkää
Reactions: petite
Meilläkin on käynyt kirby-esittelijä :D Onhan se toki tehokas, mutta suurin osa toiminnoista on IHAN turhia ja se hinta.. Ei-hyvää-päivää. Ja kyllä se pitää niin karmeeta meteliäkin, että en varmaan jaksaisi kuunnella sitä kauaa. Justiinsa metelin puolesta se hieronta-toimintokin on vaan ja ainoastaan huvittava, koitappa siinä nyt rentoutua. Ja hiomakone.. Ja maaliruisku.. Hmm.

What??? Puhutko sä vielä imurista kuitenkin? Hieronta toiminto? Kuulostaa niin hauskalta :D Oikein monitoimimasiina...."Miten maalasit ton seinän?" "No Kirbylla, se on se meidän imuri." "???" :laugh:

[QUOTE="vieras";24788065]Avaudu ihmeessä, jos noin paljon harmittaa. Mutta mieti nyt, kannattaako korottaa ääntä tai syytellä tai nalkuttaa. Ehkä kannattaa vain kertoa omista tuntemuksistaan siis. Toivottavasti voitte pian yhdessä nauraa tälle oudolle imurille ja sille, miten teidät saatiin se ostamaan.
Meilläkin on muuten käynyt esittelijä ja läheltä piti, ettei mieheni ostanut sitä. Mä olin ihan huuli pyöreänä vieressä että ei helvata todellakaan osteta. Onneksi tuli järkiinsä aika pian.[/QUOTE]

Niinpä. Mä juuri tajusin, että tän mun ihmeellisen protestoinnin alku ja juuri on tuossa imurikaupassa. Ei nytkään ole tapahtunut mitään muuta, kun huomasin taas tilin näyttävän sellaista, että mihinkään ylimääräiseen ei oo varaa. Ja siitä muista imurin ja siitä alan ajatella, että vitsi mikä idiootti toi mies on. Kaikki mahdolliset pienet mokat on tullu kyllä huomattua tässä tänään. Ja kyllä, mulla on tapana ruoskia itseänikin aina jos mokailen, en kyllä säästä ukkoakaan näemmä siltä. Musta tuntuu, että niin kauan kun toi imuri ja sen lasku on tässä kämpässä, en voi antaa tuota typeryyttä anteeksi.

Mä en voinu olla nauramatta, kun luin ettet kehtaat näyttää sitä kelleen. Ajattelisin että se on hintaansa nähden niin upea, jotta ylpeänä voisi esitellä edes. Niin ja imuri, jolla ei voi imuroida kiviä..

Mun ystävä osti kanssa Kirbyn ja pakotin sen purkamaan kaupan,niin uskomattomalta kusetukselta musta koko homma tuntu,en voi uskoa että joku jolla ei ole edes varaa ostaa osamaksulla moisen hökötyksen! Sen mies anto sille vielä luvan siihen kun tää nainen kärsi siivousmasennuksesta,mies aina valitti et nainen ei osaa siivota :D

:D Vituttaisi muakin. Jeesus mikä rahakasa yhteen imuriin.

Mua vituttaa jo se, että ostin sellaista matonpesuainetta, että ei tarvii harjata mattoja hartiavoimin lainkaan, kunhan liottaa siinä pesuvedessä tunnin. Alkoi vituttaa kun pesin ekaa mattoa, kapeaa keittiönmattoa, ja muistin paljonko märkä matto painaa. En sitten yksin saanutkaan isompia mattoja pestyä.

Ne aineet maksoi kai viitisenkymppiä. Eli todellakin voitit.

Aika paha. On kyllä jotenkin typerä mies. Saahan niitä todella hyviä imuroita paljon halvemmallakin. Tuo 2700 on ihan kusetusta mun mielestä. Toivottavasti mies maksaa omasta pussistaan. Onhan se tietysti vittumaista jos on yhteinen talous.

Pelastat teidän talouden alkamalla antaa hierontaa sillä masiinalla (privaatista vois tienata eniten!) ja kun olet tehnyt huimat lisätienestit, niin tajuat miten nerokas miehesi oli. Talous kohenee ja suhde samalla.

Ai niin, ei teillä ollut sitä hierontaosaa.

Pelastat teidän talouden alkamalla antaa hierontaa sillä masiinalla (privaatista vois tienata eniten!) ja kun olet tehnyt huimat lisätienestit, niin tajuat miten nerokas miehesi oli. Talous kohenee ja suhde samalla.

Ai niin, ei teillä ollut sitä hierontaosaa.

Meillä ei tuota hieromisosiota edes ole. :D Kävin jollain nettipalstalla lukemassa kaikkia haukkuja tuosta imurista, ja sieltä luin noistakin ominaisuuksista. Ilmeisesti on eri paketteja. Meillä on kyllä jos jonkinmoista suutinta ja sellainen osio, jolla voi pestä mattoja. Ja se pesuaihe haisee kamalalta.

voih. Mäkin aluksi luulin, että saadaanpa makeat naurut tästäkin hommasta. Mutta eipä enää juuri naurata.

Joskus muuten pelkään, että mitä jos meillä vaikka lentää jauhopussi lattialle, kun meillä on vieraita. Sitten olis pakko kaivaa esiin toi mölymasiina ja kaikki näkis sen. :(

Ja kaiken huippu on hei se, että sillä ei saa imuroida kiviä. Mitä helkuttia sellasella imurilla tekee, että pitää eteisestä kaikki kivet eka käsin noukkia. Mä olen imuroinu ne kivetkin ja toivonu, että joku niistä hajottais sen.

:laugh: :laugh: :laugh:

Ei juma:D Ja mä pidin miestäni aivan hulluna kun se osti aikoinaan 500 eurolla juuri markkinoille tulleen upean Dysonin:D:D Erona vaan se, että osti käteisellä ja omilla rahoillaan. Eikä ollut muusta pois.

Jos mun mieheni ostaisi osamaksulla 2 700 euron imurin, en tietäisi mitä ajatella. Jestas. Jos tarina on tosi, sun miehesi ei ole kovin fiksu.

Jep, tosi tarina, valitettavasti.

Me kun on aina puhuttu keskenämme siitä, kuinka on tärkeetä kunnioittaa toista parisuhteessa. Mun on kamalan vaikea kyllä tämän asian suhteen löytää sitä kunnioitusta ja arvostusta. Toisaalta, kai sitä itsekin tulee joskus mokattua. Ei ehkä tollasessa asiassa, mutta jossa toisessa. Kai pitää koittaa armahtaa.

Äh, kai sitä on yritettävä saada unta, vaikka vituttaa niin rankasti, että ei oikeen nyt uneta. Ehkä näytän tän keskustelun aamulla tuolla isännälle.

Mun kaveritkin (pariskunta) joskus erehtyivät ostamaan kalliin imurin osamaksulla. En tiedä oliko samaa merkkiä,mutta yli 1000 e imuri se oli,ja kaupustelija sattui olemaan tuttu joten ostivat :D
Minua vaan huvitti, että köyhät laittoivat rahansa moiseen turhuuteen,pieni asunto heillä vielä niin vanha imuri olisi varmasti kelvannut...
Aika hurjat oli niiden imurikauppiaiden kuukausitulot ainakin silloin.

Ehkä sun pitäis vaan unohtaa koko juttu,oikeasti vaan nauraa sille asialle! Taikka sitten oikeasti hajotat sen ja vaadit rahat takaisin....

Alle 300 eurolla saa dyson-imurin ja parempaa saa etsiä! Ja käyttö tulee halvaks kun on pölypussiton. En ymmärrä miten joku voi langeta tohon Kirby-huijaukseen! Siis ihan älytön hinta. En maksais vaikka se laite siivois koko kämpään automaattisesti :D

Yhteistyössä