V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kohta kolmen äiti:Varmaan ap on saanut noi perintönä tai sitten sillä on mies kuka käy töissä .)
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja tyytyväinen:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja tyytyväinen:kyllä olen ollut 20v työtön enkä ole köyhä.
Mitä kaikkea omistat?
Yhden auton, puolet omakotitalosta ja lisäksi on pankissa tilillä rahaa.
Millä olet maksanut ne? Ja miten olet saanut kerättyä rahaa? 20 vuodessa on kuitenkin useita vuosia karensseja.
Alkuperäinen kirjoittaja tyytyväinen:Ei rahan takia ole ikinä tarvinnukkaan. Tontin ja puhelinosakkeet olen saanut perintöä ja myynyt sitten eteenpäin.
Alkuperäinen kirjoittaja oot tymä:Alkuperäinen kirjoittaja tyytyväinen:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja tyytyväinen:kyllä olen ollut 20v työtön enkä ole köyhä.
Mitä kaikkea omistat?
Yhden auton, puolet omakotitalosta ja lisäksi on pankissa tilillä rahaa.
No hittoako sun sitten tarttee edes töihin mennä? Olipa taas turha aloitus.
Alkuperäinen kirjoittaja oot tymä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tyytyväinen:ei kaikki työttömät ole köyhiä itse olen ihan hyvin saanut rahaa kerättyä.
Mistä ja miten olet kerännyt rahaa?
Siis ei-köyhä tarkoittaa todennäköisesti sitä, että saa joka kuukausi vuokran maksettua ja ruoat ostettua. Ehkä jonkun vaateparrenkin silloin tällöin. Eli tyypillistä köyhän elämää.
ap olisi voinut uuden ketjun sijaan hakea vanhoja ketjuja, joissa tätä asiaa on käsitelty aivan tarpeeksi. Mutta eihän se voinut, koska ks. nimimerkkini.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja tyytyväinen:Ei rahan takia ole ikinä tarvinnukkaan. Tontin ja puhelinosakkeet olen saanut perintöä ja myynyt sitten eteenpäin.
Tuskin niilläkään rahoilla kovin pitkään eletään. Mikäli olet ollut suurikin osakkeen omistaja niin eiköhän ne sunkin tiedot voi parista teoksesta lukaista.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Voiko ihminen olla työtön jos ei ole koskaan ilmoittautunut työttömäksi? Etkö ole paremminkin oloneuvos.
Alkuperäinen kirjoittaja tyytyväinen:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Voiko ihminen olla työtön jos ei ole koskaan ilmoittautunut työttömäksi? Etkö ole paremminkin oloneuvos.
olen mä työkkärissä kirjoilla, tosin en saa sieltä mitään korvauksia.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja tyytyväinen:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Voiko ihminen olla työtön jos ei ole koskaan ilmoittautunut työttömäksi? Etkö ole paremminkin oloneuvos.
olen mä työkkärissä kirjoilla, tosin en saa sieltä mitään korvauksia.
No miksi olet siellä kirjoilla jos et kerta halua töihin?
Alkuperäinen kirjoittaja tyytyväinen:No olen siellä ollut jo vuosia menen jos ne jotain mulle keksii jos ei niin sit elän näin.
Alkuperäinen kirjoittaja huh:mitä säälittävää ap:ssa on?
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja tyytyväinen:No olen siellä ollut jo vuosia menen jos ne jotain mulle keksii jos ei niin sit elän näin.
Miksi et keksi itse mitään?
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja tyytyväinen:Ei rahan takia ole ikinä tarvinnukkaan. Tontin ja puhelinosakkeet olen saanut perintöä ja myynyt sitten eteenpäin.
Tuskin niilläkään rahoilla kovin pitkään eletään. Mikäli olet ollut suurikin osakkeen omistaja niin eiköhän ne sunkin tiedot voi parista teoksesta lukaista.
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja tyytyväinen:Ei rahan takia ole ikinä tarvinnukkaan. Tontin ja puhelinosakkeet olen saanut perintöä ja myynyt sitten eteenpäin.
Riippuu tontista. Jos mekin olisimme myyneet tonttimme, olisi siitä saaduilla n. 400 tonnilla elänyt jonkin aikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä oon ollut lomautettuna 1,5 vuotta. Siitä ajasta vuoden kurssilla ja nyt jo pää hajoo. Mä haluan töihin. Nostan hattua ap:lle. Mä en ole tyytyväinen elämääni. Tunnen syyllisyyttä että en ole töissä.
Alkuperäinen kirjoittaja huhuh:taas tämä sama provoilija joka antanut lapsen adoptioon, käyn kauppista, ei saa työharjoittelupaikkaa yms yms. kaikki aloituksen liittyy jotenkin töihin? Ootko oikeasti joku töihinsä kyllästynyt konttorirotta joka haaveilee että saisi vetää lonkkaa kotona? Vai mikä *ittu sua vaivaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Halikatti:Alkuperäinen kirjoittaja huhuh:taas tämä sama provoilija joka antanut lapsen adoptioon, käyn kauppista, ei saa työharjoittelupaikkaa yms yms. kaikki aloituksen liittyy jotenkin töihin? Ootko oikeasti joku töihinsä kyllästynyt konttorirotta joka haaveilee että saisi vetää lonkkaa kotona? Vai mikä *ittu sua vaivaa?
Reps*![]()
![]()
Taas tältä palstalta pääsee kahville hymyssä suin
Alkuperäinen kirjoittaja Halikatti:En olis sinuna niin tyytyväinen jos olisin menossa eläkkeelle. Vai onko lisää perintöä tiedossa, ja ajoissa?