Nyt mä sit aloin märehtimään tuota pojan koulun aloitusta kun se osuu samalle päivälle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pintelin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pintelin

Aktiivinen jäsen
25.10.2004
11 065
0
36
Mun operoinnin kanssa.Kerkeen mä pojan viemään yhdeksäksi kouluun ku aika mulla on sairaalaan kymmeneksi.Äijä ottaa tuon maanantai päivän vapaaksi ja on siis kotona kun poika kotiutuu ja mäkin pääsen sit iltapäivällä pois sairaalasta.Joku nyt vaan soimaa tuolla sisimmässä kun en ole paikalla pojan tärkeänä päivänä. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
joko olet ostanut oluttynnyrin joka pitää oluen viileänä ja anniskelu on helppoa hanan kautta?
Sä puhut varmaan siitä hobbarin kuvastossa olleesta tynnyristä? :D En oo vielä hankkinut ja mua alko naurattaan ku siinä sanottiin et sen voi laittaa auton pistokkeeseen niin pysyy olut kylmänä. Joop kivahan se on levähdyspaikoille pysätä ja ottaa tynnyristä viileää ölppää. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Mun operoinnin kanssa.Kerkeen mä pojan viemään yhdeksäksi kouluun ku aika mulla on sairaalaan kymmeneksi.Äijä ottaa tuon maanantai päivän vapaaksi ja on siis kotona kun poika kotiutuu ja mäkin pääsen sit iltapäivällä pois sairaalasta.Joku nyt vaan soimaa tuolla sisimmässä kun en ole paikalla pojan tärkeänä päivänä. :/

Ymmärrän sua kyllä, mutta niin se vain on usein noiden sairaala-aikojen kanssa, että on otettava se minkä saa.
Mutta tulethan sä kumminkin kotiin samana päivänä, pääsee poika kumminkin kertoilemaan tuoreeltaan päivän tapahtumista. :)

Alkuperäinen kirjoittaja merianna:

Ymmärrän sua kyllä, mutta niin se vain on usein noiden sairaala-aikojen kanssa, että on otettava se minkä saa.
Mutta tulethan sä kumminkin kotiin samana päivänä, pääsee poika kumminkin kertoilemaan tuoreeltaan päivän tapahtumista. :)
Näinhän se on. Sairaalaan kun ei pääse milloin itelle sopii parhaiten. :/ Yritän tässä nyt itelleni jankuttaa et onhan täällä mies kotona kun poika tulee ja saavat sitten yhdessä tulla mua hakemaan.

232773_iso.jpg

just se, siihen käy vaan heinekenin tankit :/

Alkuperäinen kirjoittaja merianna:

Näinhän se on. Sairaalaan kun ei pääse milloin itelle sopii parhaiten. :/ Yritän tässä nyt itelleni jankuttaa et onhan täällä mies kotona kun poika tulee ja saavat sitten yhdessä tulla mua hakemaan.

uskon että poika on joka tapauksessa niin innoissaan ettei haittaa vaikka et olekaan kotona odottamassa, luultavasti puhua pulputtaa sulle niin ettet saa kissakaan siihen väliin sanottua....meillä äideillä on vaan semmoinen ihme kyky kerätä syyllisyyttä vaikka mistä...
Mutta kyllä kaikki hyvin menee, usko pois. :hug:

Yhteistyössä