Nyt mä sen uskon!!!

Tyyris Tyllerö

Aktiivinen jäsen
05.12.2005
5 944
1
36
Ei oo tarkoitettu, että mä leipoisin täks jouluks jotain :kieh: Ekana eilen mun joulutorttujen täyte valui hiukan. No, kyllä niitä voi tarjota, mutta silti. YTänään sit tein gluteenittomia pikkuleipiä. Niistä PITI TULLA sellaisia pitkulaisen muotoisia, niinkuin ohjeessa/kuvassa oli. Perhana vaan kun levisivät uunissa enemmänkin kauralastujen näköisiks :whistle: Ja pilkulleen noudatin ohjetta.

Ja kuin pisteenä iin päälle: Valion nettisivujen keittokirjaosio ei toimi. Ja mun piti sieltä kirjoittaa tänään ylös sen viski-suklaahyytelökakun ohje, jota meinasin tehdä aatoksi kahvipöytään.

Voisko selvempiä merkkejä enää saada :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Mie en jaksa ees yrittää leipomista. Torttuja teen sitte kun niitä joku haluaa ja piparit on kaupasta.

Minä tyttö se yritän vaan. Mutta ehkä se pitää myöntää, että ruokapuoli sujuu huomattavasti luonnikkaammin :D

Ja toisaalta, kun tarpeeks monesti ittensä alittaa, ei odotakaan liikoja vaan tyytyy vähempään.

(mut myönnän hetken harkitsenneeni todistusaineiston tuhoamista syömällä ne kaikki )

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Ja muilla tieten kaikki onnistuu ihan nappiin ;) :whistle:

no ei....kerran leivoin mutakakkuu ja se oli niin löysä että' siirsin sitä toiseen kulhoon joka sattui olee lasinen ja se räjähti. no siinä oli sit kakku täynnä lasinpaloja mutta söin sitä silti. :ashamed: ei auta ku harjoitella niin joskus onnistuu. ;) :D

Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Ja muilla tieten kaikki onnistuu ihan nappiin ;) :whistle:

no ei....kerran leivoin mutakakkuu ja se oli niin löysä että' siirsin sitä toiseen kulhoon joka sattui olee lasinen ja se räjähti. no siinä oli sit kakku täynnä lasinpaloja mutta söin sitä silti. :ashamed: ei auta ku harjoitella niin joskus onnistuu. ;) :D

Ai kamala :D Melkoisella riskillä oot kyllä vetäny, ku ne ihan pienimmätkin sirut voi saada pahoja aikaan.

Yhteistyössä