Nyt mä sen keksin miten mä voin hyödyntää kuivuria edes vähän..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jenni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jenni

Vieras
Mä kuivatan pyykit puolkuiviks siellä ja ripustan sitte kuivumaan ni toki ne kuivaa sitte puolet nopeemmin ku muuten ne kestää sen 2 päivää kuivua :)
Ja en kyllä kuivaa niitä kokonaan siellä, ihmettelijöille kerrottakoon et toi kuivuri jyllää 2 tuntia ja enemmänki jotta ne olis musta niin kuivia että kaappiin vois suoraan laittaa!!

Meillä auttaa kun avaa kaikki mahdollisen luukut (nekin mitä huoltokirjassa ei mainita) ja putsaa kaiken nukan pois.

Ruuvimeisseli vaan kauniiseen käteen ja putsaamaan.

Jos kyseessä on uudehko laite niin valitusta valmistajalle, jos pyykit ei kuivu valmistajan ohjeajoissa koneessa on vikaa.

siis miten voi kestää kaks päivää pyykin kuivua? Meillä kuivuu pyykki noin 12 tunnissa tai vähemmässä. Tietysti farkuissa ja villapaidoissa saattaa mennä vähän kauemmin, ellei sitten kuivaa niitä hengarissa.

Meillä uudehko kuivuri, alle vuoden ollut, ja kuivaa reilun kaksi tuntia mieli saada oikeesti kuivaks. Ei kuulemma ole vika, vaan ominaisuus. Kaikissa kuivureissa joissa on se "kosteudentunnistustekniikka" on sama juttu, ne jättää pyykin vähän kosteaksi ettei se mene ryppyyn tai jotain..
Ärsyttävää se kyllä on. Vanha kuivuri entisessä kämpässä kuivas tunnissa rutikuiviks pyykit, mut se oli sellainen vanhan ajan kuivuri ilman tunnistus ominaisuuksia.

Alkuperäinen kirjoittaja ikävää:
Meillä uudehko kuivuri, alle vuoden ollut, ja kuivaa reilun kaksi tuntia mieli saada oikeesti kuivaks. Ei kuulemma ole vika, vaan ominaisuus. Kaikissa kuivureissa joissa on se "kosteudentunnistustekniikka" on sama juttu, ne jättää pyykin vähän kosteaksi ettei se mene ryppyyn tai jotain..
Ärsyttävää se kyllä on. Vanha kuivuri entisessä kämpässä kuivas tunnissa rutikuiviks pyykit, mut se oli sellainen vanhan ajan kuivuri ilman tunnistus ominaisuuksia.

No juu meil on just se tunnistus tos koneessa ja ihan kirjotit ku mun päästä ton tekstin :)

no en tiiä miks kestää lähes kaks päivää et meil on pyykki niin kuivaa et sen kaappiin viikkaan kone linkoo pyykit kuitenki 1400 kiekkaa/minuutissa.

Kuivuri on 7 kg

Yhteistyössä