Nyt mä sen keksin! Ärsyttävin joululahja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Simputti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Simputti

Aktiivinen jäsen
21.09.2006
1 971
1
36
Olen täällä suureen ääneen ihmetellyt kun toiset valittaa joululahjoista jota mies saa työpaikoiltaan tai työnantajiltaan mutta kun oikein pinnistelin keksin lahjan mistä mullakin menee herne nenään.... Nimittäin se alastonmien naisten kalenterit!!! Eihän niitä nyt kukaan mulle tietenkään tuo, mutta mies saa niitä yhteistyökumppaneilta. Nuo kalenterit on varmaan ainut huonon maun joululahja mitä tiedän. No tietenkin viinapullon vieminen entiselle alkoholistille on tietysti hieman ironista ja jos en sanoisi jopa tyhmää....
Eli jos meille semmonen tulee niin varmaan lentää roskiin.

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Mä tekisin ennemmin niin, että liimaisin oman naaman kuvia niiden kalenterityttöjen päälle :laugh:

Eikai nyt hyvää kalenteria kannata hukkaan heittää :D

Joo sinne vain keittiön seinälle ja sitten sinne merkataan lapsen hammaslääkärit sun muut.... :whistle: :whistle:
Vieraiden ilme voi olla aika näkemisen arvoista :laugh:

Joo, mä olen niistä kalentereista tasan samaa mieltä! Me saatiin kerran yhdeltä paikalliselta yhteistyökumppanilta molemmat kalenteri; mies neliön kokoisen tyttökalenterin ja mä jonkun kääpiökokoisen maisemakalenterin :headwall: On kyllä siitä liikkeenharjoittajasta tietty mielikuvameikäläisellä erittäin vahvasti.
Noi viinakset on just siitä hankalia, kun ei tiedä kenellä on alkoholiongelma, eli minusta nekään ei oikein hyvää makua osoita