Nyt mä repesin, ihmiset kiskoo hulluja hintoja meandin vaatteista:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niinno ensinnäkään tuota ei ole koskaan kaupasta saanut, toiseksi se taitaa olla meandin ihan ekoilta kausilta, jolloin sitä ei oo vielä kovin paljon suomessa myyty.. Joku fani sen varmasti tuohon hintaan ostaa. Uutena se on ollut varmaankin 30 e luokkaa. (En siis itsekään ihan noin paljon tuosta maksaisi. Jos OIKEIN tykkäisin kuosista, voisin ehkä jonkun 35 e maksaakin.)

Mä oon vitsinä laittanut joskus joitain Meandi:n kulahtaneita paitoja Huutikseen, ja ne menee kuin kuumille kiville :D

Värit niistä kummasti haalistuu jo 1-2 pesussa, ja samaan aikaan muissa vaatteissa kuitenkin pysyy värit eli ei voi olla pesijästäkään kiinni...

Mä oon vitsinä laittanut joskus joitain Meandi:n kulahtaneita paitoja Huutikseen, ja ne menee kuin kuumille kiville :D

Värit niistä kummasti haalistuu jo 1-2 pesussa, ja samaan aikaan muissa vaatteissa kuitenkin pysyy värit eli ei voi olla pesijästäkään kiinni...

Joo, sellaiset paksumpaa matskua olevat paidat kulahti tosi nopeasti. Onneksi tuo ohuempi t-paitatrikoo pitää kutinsa paremmin: vuoden paikat on nyt perty ja pidetty ja paidat on kuin uusia. Pieneksi vaan tahtovat jäädä... mut se ei ole meandin vika :D.

että mua vituttaa noi myyjät jotka myy yhtä ja laittaa perkele ilmoitukseen vittusaatana joka saatanan vaatemerkin tmv nimen jonka keksivät.

Hae nyt siinä jotain tiettyä kun noi saatanan lepsomankelit terrorisoi ja tulee joku 127 sivun lista joista 126 on jotain vitun muuta. Vittusaatana jos olisin huutisylläpito ni räjäyttäisin tollaset myyjät.

PASKA!!

*tykkää*

vittusaatana.

Mä kävin välissä jumpassa, mutta saatana ku kyrsii vieläkin. Mietin, että jos esim haluan Sokrateksen suunnitteleman antiikkisen juomapikarin, ni mitä teen? No laitan hakusanaksi "sokrates juomapikari".

Ni voi jumalauta, oikeesti, tulis just tasan se 127 vitun sivua, joissa otsikkona "juomapikari" ja perkele ku avaat, ni oikeesti se 126 sivua on jotain huhtamäen paprimukeja. Ja lopussa metrin mittanen ritiramssu, että hakusanoja; iittala, sokrates, villeroiboch, vitunkallis, helvetinlaadukas jnejne jnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejne
jnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejne

Sori muta pakko oli jatkaa, ku rupes taas ihan sikana nyppimään kyllä.

Thank God Its Friday

Yhteistyössä