Nyt mä repesin, ihmiset kiskoo hulluja hintoja meandin vaatteista:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
että mua vituttaa noi myyjät jotka myy yhtä ja laittaa perkele ilmoitukseen vittusaatana joka saatanan vaatemerkin tmv nimen jonka keksivät.

Hae nyt siinä jotain tiettyä kun noi saatanan lepsomankelit terrorisoi ja tulee joku 127 sivun lista joista 126 on jotain vitun muuta. Vittusaatana jos olisin huutisylläpito ni räjäyttäisin tollaset myyjät.

PASKA!!

että mua vituttaa noi myyjät jotka myy yhtä ja laittaa perkele ilmoitukseen vittusaatana joka saatanan vaatemerkin tmv nimen jonka keksivät.

Hae nyt siinä jotain tiettyä kun noi saatanan lepsomankelit terrorisoi ja tulee joku 127 sivun lista joista 126 on jotain vitun muuta. Vittusaatana jos olisin huutisylläpito ni räjäyttäisin tollaset myyjät.

PASKA!!

Toi on kyllä niiiiin ärsyttävää ettei mitään rajaa. Boikotoin tuollaisia hakusanojen väärinkäyttäjiä!!

ei nykyään tahdo mennä huutiksessa perusvaatteet kaupaks enää vaik olis kuinka hyvänkuntosta. ja että mua ärsyttää sana priima..siihen törmää usein huutiksessa...

[QUOTE="vieras";23387836]that's the point... =)
eihän sitä saa enää mistään! =)[/QUOTE]

no kyl mä sen arvelinkin... mut mitä se on maksanut silloin kun on kaupasta saanut?

[QUOTE="vieras";23387954]Mustalla pohjalla valkoterälehtisiä kukkia.[/QUOTE]

Sä oot vissiin sit myyjä? :D
Mul on varmaan näössä vikaa mut nään siinä punasia palloja ja mustia tähtimäisiä kuvioita. En todellakaan mitään kukkia :whistle:

[QUOTE="Helekutti";23388005]Sä oot vissiin sit myyjä? :D
Mul on varmaan näössä vikaa mut nään siinä punasia palloja ja mustia tähtimäisiä kuvioita. En todellakaan mitään kukkia :whistle:[/QUOTE]

Katso tarkkaan, mäkin katoin ensin ettei siinä mitään kukkia ole, mut ton vastauksen jälkeen aloin kattomaan uudestaan ja kyllä perkele olikin :D

[QUOTE="Helekutti";23388005]Sä oot vissiin sit myyjä? :D
Mul on varmaan näössä vikaa mut nään siinä punasia palloja ja mustia tähtimäisiä kuvioita. En todellakaan mitään kukkia :whistle:[/QUOTE]

Munkin piti tuijottaa, mutta sitten yhtäkkiä kuvio kääntyi niin että näin kukat. Eli ne oranssit pallot on kukan keskiosa ja valkoiset on niitä terälehtiä ja pohja tosiaan musta. Katoppa uudelleen!

Mekko on hieno!

Mut en kyllä ikinä, ikinä maksaisi siitä noin paljon. Ihan tosi retrovaatteet on asia erikseen, mutta muuten pätee se, että kun vaate on kaupasta / postista tuotu kotiin ja kenties otettu hintalappu pois, alkuperäinen hinta putoaa puoleen. Ja tuo kolttu ei ihan saletisti ole satasta ostettaessa maksanut.

Yhteistyössä