ja mä vihaan :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: .
Sovussa yritetään olla =) vai mitä ppkl ??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:En mä BB:tä rakasta. Mutta kyllä se ihan ok ajanvietettä on jos ei muutakaan tekemistä ole.Eiköhän me voida naapurisopu säilyttää.
:hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:En mä BB:tä rakasta. Mutta kyllä se ihan ok ajanvietettä on jos ei muutakaan tekemistä ole.Eiköhän me voida naapurisopu säilyttää.
:hug:
Itseasiassa tämä on vasta eka BB kausi mitä mä olen nähnyt/seurannut. Ja tosiaan en ole kauheasti BB:stä täällä edes keskustellut aiemmin mutta olin niin hyvilläni kun se Pia sai vähän nokilleen. :kieh:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Hmmh.. mutta josko sä lämpeet sille BB:lle kun sitä sulle joka ketjussa aikani tuputtelen?
Mutta kuule, multa menee kohta uskottavuus kun olen jo useampaan ketjuun kerennyt toteamaan hyvät yöt mutta vieläkin roikun täällä. Eli jos mä nyt viimein ottaisin ja poistuisin täältä ja painuisin pehkuihin. Hyviä yön jatkoja etenkin sulle ja toivotaan että joku keksii jonkun mukavan aloituksen joka ei koske BB:tä! :wave: :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:Tappelu tappelu!!!
Alkuperäinen kirjoittaja aleksandra:Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:Tappelu tappelu!!!
en mä osaa tapella =) häviin kuiteskin
Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:Alkuperäinen kirjoittaja aleksandra:Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:Tappelu tappelu!!!
en mä osaa tapella =) häviin kuiteskin
Tylsimykset :/ Peikkiskin tais painua nukkumaan!
Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:Niin, ei tarvi pelätä huomenna sua ruskeana perskyrpäsenä![]()
![]()