Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Niin minäkin, omaani siisMutta annettakoon se anteeksi, kun synnytyksestä on vasta kk aikaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Mullakin on vaikka ja mitä röllykkää, kun painoa hävisi niin nopeasti 20kg suht lyhyessä ajassa. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Lapsilisä:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Mullakin on vaikka ja mitä röllykkää, kun painoa hävisi niin nopeasti 20kg suht lyhyessä ajassa. :kieh:
oho, eihän semmoisessa vauhdissa pysy nahka mukana![]()
Alkuperäinen kirjoittaja yököttävä sana:mikä helvetin röllykkä? se on maha helvetti soikoon.
Alkuperäinen kirjoittaja yököttävä sana:mikä helvetin röllykkä? se on maha helvetti soikoon.
Alkuperäinen kirjoittaja Lapsilisä:...mulla olisi vauvamaha jo valmiina :kieh:
Hitto, mä vihaan tätä mahan röllykkää
Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:Alkuperäinen kirjoittaja Lapsilisä:...mulla olisi vauvamaha jo valmiina :kieh:
Hitto, mä vihaan tätä mahan röllykkää
Kuin myös... Paino on tippunu ja keskivartaloo oon jumpannu. Nyt vaan iski mahoton turvotus, jota en meinaa saada millään pois. Festarit viikonloppuna, menkkakierto tulee täyteen myös... On siis ennakoivaa, mut oon vähän ihmeissäni... Mulla kun on ollu pitkiä kiertoja nyt ja nää ennakoivat saattaa kestää kauanki. Tosi epämukava olla. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Niin minäkin, omaani siisMutta annettakoon se anteeksi, kun synnytyksestä on vasta kk aikaa...