Nyt mä painun silittämään :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Vaikka sais jo nukkumaan painua. Pitää noita kirpparikamoja laittaa valmiiksi huomista varten, ku tyhjensin mun vaatekaappia ja päätin myydä kaiken mitä en oo hetkeen käyttäny. Huomenna saa sitte taas olla silmät ristissä, ku tämmösiä tyhmiä hommia pitää tehdä puoli yötä :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Mä tässä mietin et mitä vastais kosintaan.

mä olen miettinyt jo 3 vuotta
:kieh: ja vastaus on tällä hetkellä ei ikinä naimisiin.... huomenna voi olla jo eri juttu ja taas seuraavana päivänä eri... että mietiskelen mietiskelen.... ;) B)

Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:

Uuuu, vai että kosintaan :whistle: Mihinkäs suuntaan sitä ollaan kallistumassa?

En mä oikeen nyt tiä kumpaan kallistuis ku vaaka menee aika tasan

Ilmottele sitte ku oot vastannu... Ja nyt sä sait mut jäämään tähän koneelle, vaikka rauta on tuola olkkarissa kuumana. *Ai minäkö utelias* :whistle:

Uuuu, vai että kosintaan :whistle: Mihinkäs suuntaan sitä ollaan kallistumassa?

En mä oikeen nyt tiä kumpaan kallistuis ku vaaka menee aika tasan

Ilmottele sitte ku oot vastannu... Ja nyt sä sait mut jäämään tähän koneelle, vaikka rauta on tuola olkkarissa kuumana. *Ai minäkö utelias* :whistle:

Mee rauhassa silittämään.

Tähän menee aikaa kuitenki ja laitoin viestiä et nyt on pakko harkita tää asia oikeen kunnolla
:D

Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:

mä olen miettinyt jo 3 vuotta
:kieh: ja vastaus on tällä hetkellä ei ikinä naimisiin.... huomenna voi olla jo eri juttu ja taas seuraavana päivänä eri... että mietiskelen mietiskelen.... ;) B)

No nii just tota mä funtsin kans

Okei, rauhassa odotellaan vastausta :D Nyt mä kyllä taidan painua nukkumaan. Tänne pyyhältää tuossa seittemän aikoihin kaks mielettömän energistä äijää, ja pitää jaksaa edes toisella silmällä niitä vahtia :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja marraskuu0104:
No nyt uskaltaa :D Mä taisin vissiin sut nähdä kun poikia haitte? Mua vietiin niin kiireellä, ettei paljo kattella kerinny :laugh:

:D Nyt mä painun kyllä maate, poijat kumminki herää niin aikasin :kieh: Mutta mä kirjottelen huomenna :wave:

Yhteistyössä