Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja joyride:on, oikeesti. jos vaan passaa auton väriin. mustaan saattais olla käheet.
Alkuperäinen kirjoittaja ninni:Aika mageet! Minkälainen auto?
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa-Cullen:VauMun vanteet kuulemma on ihan kukan näköset
![]()
http://www.toimisait.com/vanne/userData/products/DEVINO_ac2black.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:Alkuperäinen kirjoittaja ninni:Aika mageet! Minkälainen auto?
Volvo V70 vm 2001 B)
elä hitossa pilaa sitä.. kamalat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja noksu:Upeet..Mies sais varmaan slaagin kun noi kävisin vaihtamssa sen aarteeseen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:elä hitossa pilaa sitä.. kamalat![]()
niist löytyy värivaihtoehtoina myös siniset ja turkoosit![]()
Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:Alkuperäinen kirjoittaja noksu:Upeet..Mies sais varmaan slaagin kun noi kävisin vaihtamssa sen aarteeseen.![]()
taatusti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Alkuperäinen kirjoittaja tuttus:niin kieltämässä jopa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:Alkuperäinen kirjoittaja tuttus:niin kieltämässä jopa![]()
haah, mä arvasin, että se olet sä :hug:
mikäs vika nois vanteis muka on?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tuttus:Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:Alkuperäinen kirjoittaja tuttus:niin kieltämässä jopa![]()
![]()
heh mä tiesin että tiedät miun olevan asialla![]()
peipe ne on kamalan rumat :S![]()
Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:Alkuperäinen kirjoittaja tuttus:Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:Alkuperäinen kirjoittaja tuttus:niin kieltämässä jopa![]()
![]()
ja älyttömän kalliit hani
Alkuperäinen kirjoittaja tuttus:Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:Alkuperäinen kirjoittaja tuttus:Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:Alkuperäinen kirjoittaja tuttus:niin kieltämässä jopa![]()
![]()
ja älyttömän kalliit hani
ooooh kalliit <3 *repsss*