Nyt mä en jaksa helv#tti

:hug: kapalo?
nukutatko sylissä? herääkö siihen että äitin tuoksu lähtee vierestä?..ota syliin päivänaikana käyttämäsi paita ja siihen vasta vauva. Sitten kun nukahtaa niin paidan kera sänkyyn. Kontakti irtoaa mutta tuoksu säilyy.
Tuo ainakin tehos meillä pienempänä kun se oli kukkuja :hug: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja duubbarijuuppari:
8kk vanha on valvottanut jo 4 yötä putkeen, hän herää itkemään n.15 min välein öisin, tutti rauhottaa mutta pian taas alkaa itkemään.
MÄ EN ENÄÄ JAKSA
MITÄ HITTOA MÄ TEEN TUON LIKAN SUHTEEN??????

Tekeekö hampaita? Meillä tollasta kun teki ekan hampaan.

en tiedä, tämä alko ihan yllättäen ja lapsi on nukkunut meidän vieressä joten tuoksu kyllä on siinä koko ajan.
Ensin ajattelin että johtuu kun on alkanut liikkumaan, mutta taas toisaalta miksi tätä kestää jo näin monta yötä, tai sitten hampaat

Osta hyvät korvatulpat ja menet ens yöksi nukkumaan toiseen huoneeseen. Mies jos on taloudessa niin saa tehä oman osuutensa vauvan hoitamisessa. :hug:
Tiedän tunteen ku uni on minimissä, siinä ei paljon hymyilytä...
Niin, ja kenties vauvalla on jossakin kipeänä. Ei kai muuten itkisi noin paljon. :|

Jaksamista!! (Meillä kuopus reilun vuoden nyt ja alkaa vihdoin paremmin nukkua yöt. Siitä olen NIIN kiitollinen! ) :)

Alkuperäinen kirjoittaja duubbarijuuppari:
en tiedä, tämä alko ihan yllättäen ja lapsi on nukkunut meidän vieressä joten tuoksu kyllä on siinä koko ajan.
Ensin ajattelin että johtuu kun on alkanut liikkumaan, mutta taas toisaalta miksi tätä kestää jo näin monta yötä, tai sitten hampaat

varaa aika lääkärille, saat suljettua ´pois osan mikä tuota voi aiheuttaa. eihän lapsellakaan kiva ole olla.

Tsekkaa ikenet näkyykö hampaiden alkuja.Jos näin anna ennen nukkumaan menoa Panadol 125 suppo tai nestemäistä suunkautta.Onko lämpöä?Voi olla myös kuumeeton korvatulehdus,meillä ainakin on ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja lapinnoita:
Osta hyvät korvatulpat ja menet ens yöksi nukkumaan toiseen huoneeseen. Mies jos on taloudessa niin saa tehä oman osuutensa vauvan hoitamisessa. :hug:
Niin, ja kenties vauvalla on jossakin kipeänä. Ei kai muuten itkisi noin paljon. :|

Jaksamista!! (Meillä kuopus reilun vuoden nyt ja alkaa vihdoin paremmin nukkua yöt. Siitä olen NIIN kiitollinen! ) :)

Mun mielestä päinvastoin!Pitäisi selvittää syy käytökseen ettei korvatulehdus tms.Soita neuvolaan ensin klo 12-13.

hampaita on koko ajan tulossa, 2 jo tullut, jonotan nyt terkkariin. korvat on putkitettu joten en sitä edes ole miettinyt mutta voihan sekin olla mahdollista.
jos en tänään lähde viemään lääkäriin niiin viimeistään huomenna jos kokeilen tämän yön särkylääkkellä. Flunssa meillä oli, nyt on ollut viikon ilman flunssaa, voishan olla joku jälkitautikin
Hyvin tyytymätön lapsi päivisin, ei millään viihdy, tosin voi myös laittaa eroahdistuksen piikkiinkin.

Käytä ihmeessä lääkärissä. Meillä tytöllä ollut aina niin, että ei ole ollut nuhaa tai kuumetta ja silti korvissa tulehdus. Ainoa merkki ollut, että herää öisin itkemään. Jos ei ole sitä, niin anna illalla särkylääkettä ja katso, tehoaisiko se.. Joskus kyllä muutenkin lapsi on levottomampi nukkuja esim. kun oppii uutta. Mutta jos ihan itkien herää, niin epäilisin jotain muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja Viivi:

Mun mielestä päinvastoin!Pitäisi selvittää syy käytökseen ettei korvatulehdus tms.Soita neuvolaan ensin klo 12-13.
Niin no tuossahan pohdinkin että on varmasti kipeä; en tarkoittanut että "antaa itkeä".

Tartuin vain tuohon valvomiseen; itse olen ollut tämän kolmannen kanssa tosi väsynyt...

Mutta toivottavasti vaiva selviää ja saatte nukkua rauhassa. :)

no soitin terveyskeskukseen, kerroin oireet niin tämäkin sanoi että ei se putkitus yleensä poista tulehduksia joten saatiin aika klo 11.10
Joten katsotaanpa,
Miehellä on nyt ollu 3 päivää vapaata ja onneksi sain eilen aamulla nukuttua pitempään, se on hieman auttanut ja huomenna saan myöskin nukkua.
Kiitoksia kaikille vastanneille, ilmoittelen mitä kävi lääkärissä

Alkuperäinen kirjoittaja Viivi:

Niin no tuossahan pohdinkin että on varmasti kipeä; en tarkoittanut että "antaa itkeä".

Tartuin vain tuohon valvomiseen; itse olen ollut tämän kolmannen kanssa tosi väsynyt...

Mutta toivottavasti vaiva selviää ja saatte nukkua rauhassa. :)

Kiitos, ja pärjäile sinäkin, lapset kasvavat ja jossain vaiheessa saadaan takaisin kunnnon yöunet =)

Yhteistyössä