nyt mä en enää koskaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raivotar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raivotar

Vieras
siis mulla o ongelma ja iso sellanen!mä kun ajelen karvat jaloista ni hetken pääst alkaa saatanallinen kutina ja sit raavin jalat verille ja aivan kaikkia teriä,koneita sun muita kokeillu,mut aina sama homma =( kainalot ajan samoilla aineilla/terillä eikä mitää!oon koittanu rasvata heti ajelun jälkee,mut ei auta!auttakaas nyt te viisaat naiset et miten mä ne karvat ajelisin ettei kutiais??

hyvä et muillakin..mä kun oon kuvitellu olevani ainoo =( joskus ois kiva laittaa hameki johki juhlii ja kesäl pitää shortseja,mut ei näillä kintuilla ku punaset ja näppyläiset vaikka mitä tekis...mä en kestä!

mitä vaahtoa??siis oon käyttäny niit marketeist saatavia,mut ei apua!ajelen just saunan/suihkun jälkee..ei apua!jos lyön jotai rasvaa ni jalat ihan tulessa =(

hei mullon takuuvarma konsti: älä tee sitä...
kerran ajelin teininä kainalokarvat ja totesin, että jos se on sitten tästä kiinni meneekö elämä pilalle, niin menköön. Tämmöistä minen kärsi toiste. Eikä ole tarvinnu. Jos miäsotus ei tajua miten iiiihana mä oon ilman, niin emmä niin pöljää sälliä olis huolinukkaa. Eikä o ilmankaan tarvinnu olla.

Koipikarvoja en sitte ikinä ole ajatellukkaan höylätä. Vaan empä kulje minihamosissakaan, ehkä se vois näyttää vinhalta.

Yhteistyössä