NYT LYÖDÄÄNPÄ VIISAAT PÄÄMME YHTEEN!!=)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
haluaisin järkätä miehelle tosi ihanat 30-vuotis juhlat..meillä on mennyt pitkään huonosti ..ja haluan nyt muistaa miestä kunnolla ja järjestää ikimuistoiset juhlat...rahaa ei kovin paljon ole, mutta haaveissa vuokrata mökki jostain ja pitää juhlat siellä.päivällä sukulaisille ja illalla bileet kavereille...eli KAIKKI ideat kehiin!!omia kokemuksia yms.linkkejä ja vinkkejä.=)=)
 
no oisko juhlavieraat valmiita maksamaan muutaman kympin, jolla vois hoitaa noita juhlakuluja? jos kaikki tarpeellinen elämiseen löytyy kaappien nurkista, ei lahjaa silloin varmaan tarvis ostaa.
 

Yhteistyössä