Nyt löytyi jotain mitä on pakko saada...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MariaS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kun mä olin alle 15 niin tuollasia saanu mistään, otan vahingon takasin nyt :D

Eiku niin, pitääkö mun hommata jakkupuku kun kolkyt on ylittyny? Vai ulkoilupuku? vai vaan kivat farkut ja kiva toppi :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:

Eiku niin, pitääkö mun hommata jakkupuku kun kolkyt on ylittyny? Vai ulkoilupuku? vai vaan kivat farkut ja kiva toppi :whistle:

Ei ikä ja maku/mauttomuus kulje käsi kädessä :D

Eiku niin, pitääkö mun hommata jakkupuku kun kolkyt on ylittyny? Vai ulkoilupuku?
vai vaan kivat farkut ja kiva toppi :whistle:

Eiku tyylitaju, jos toi on oikeesti sun mielestä hieno :xmas:

Okei, SORI IHMISET. On se ehkä ihan hieno...juujuu :xmas:

Ehhehhehhe mikä mekko *pyrsk* Olis edes laadukkaamman näköistä materiaalia, mutta ei..

Ja toi takki oli oikeasti hirveä. Siis tossa kuvassa, voihan se oikeasti tietysti olla hyvännäköinen, kyllä kyllä..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ehhehhehhe mikä mekko *pyrsk* Olis edes laadukkaamman näköistä materiaalia, mutta ei..

Ja toi takki oli oikeasti hirveä. Siis tossa kuvassa, voihan se oikeasti tietysti olla hyvännäköinen, kyllä kyllä..

Niin...kuvat ehkä vääristää. Se mekkokin on varmaan luonnossa tosi tyylikäs!

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Niin...kuvat ehkä vääristää. Se mekkokin on varmaan luonnossa tosi tyylikäs!

On varmaan joo jos on puolisokea ja silmälasit hukassa :D :whistle:

Mä tykkäsin takista, tosissani kyllä. Korsetista en niinkään, musta korsetin pitää kiristää kunnolla ja olla yksvärinen. :whistle:

Mä tykkään erilaisista vaatteista, en sellasista mitä näkee kaikilla. Vaikka kyllä mäkin arkena sulaudun massaan suht tehokkaasti... En mä kaikkia siistejä vaatteita itse pukis, ja koskaan en ole ollu ultimategootti muttei se estä mua ihailemasta tyyliä.

Sitäpaisti mun mielestä mulla on tyylitajua, ehkä se tyylittömyysongelma onkin muilla? :D Makuasioista ja blaablaa...

Mikä susta on tyylikästä?

Mä tykkäsin takista, tosissani kyllä. Korsetista en niinkään, musta korsetin pitää kiristää kunnolla ja olla yksvärinen. :whistle:

Mä tykkään erilaisista vaatteista, en sellasista mitä näkee kaikilla. Vaikka kyllä mäkin arkena sulaudun massaan suht tehokkaasti... En mä kaikkia siistejä vaatteita itse pukis, ja koskaan en ole ollu ultimategootti muttei se estä mua ihailemasta tyyliä.

Sitäpaisti mun mielestä mulla on tyylitajua, ehkä se tyylittömyysongelma onkin muilla? :D Makuasioista ja blaablaa...

Mikä susta on tyylikästä?

Älä palkoile!!! Se takki oli ihan jees, mutta korsetti...........oli kyllä korsetti.

Tyylikkyys on venyvä käsite, mutta ultimategootteilut tai anime-/mangasohlailut ei ole tyylikkäitä kyllä koskaan - ja sen nyt näkee perssilmälläkin.
Ja sanottakoon vielä, että mun mielestä kaikkien ei pidäkään olla samasta muotista, mutta rajat ne on perkeleelläkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Perhekerhossa on keskiviikkona naamiaiset, ehtisinköhän hankkia asun siiheksi.
Mietin ihan samaa... :D Kyllä siinä muut äidit ois kateudesta vihreitä tai sit ennemminkin myötähäpeästä punaisia :laugh:

Mutta entä sääret, kannattaako suonikohjuja mitenkään peitellä? Ilmakin on varmaan jo lämmin.

Älä palkoile!!! Se takki oli ihan jees, mutta korsetti...........oli kyllä korsetti.

Tyylikkyys on venyvä käsite, mutta ultimategootteilut tai anime-/mangasohlailut ei ole tyylikkäitä kyllä koskaan - ja sen nyt näkee perssilmälläkin.
Ja sanottakoon vielä, että mun mielestä kaikkien ei pidäkään olla samasta muotista, mutta rajat ne on perkeleelläkin.

En palkoile, hengittelen syvään ja hymyilen :whistle:

Meidän maut nyt ilmeisestikin on ihan eri päistä... noh, tuota kaikien tuntemaa makuasteikkoa :whistle: Mä tykkään kaikesta mahollisimman eroavasta, sä tykkäät vähän vähemmän eroavasta...
Musta vaan tykkäämättömyyden voi ilmasta vähän nätimminkin, kuin kiroamalla ja räkättämällä. Mäkin olen yleensä ihan hiljaa ja nätisti kun näen omaan silmään tylsimyksiä :whistle:

Kunhan et Tuskassa naura päin mun naamaa, yritä keretä bajamajan taa ennen nauruntyrskähdystä. Muuten mä palkoilen. :| :D

Mietin ihan samaa... :D Kyllä siinä muut äidit ois kateudesta vihreitä tai sit ennemminkin myötähäpeästä punaisia :laugh:

Mutta entä sääret, kannattaako suonikohjuja mitenkään peitellä? Ilmakin on varmaan jo lämmin.
No ei tietenkään kannata peitellä! Nehän kuuluu tuohon asuun, kuin silmä päähän ;) :D

No ei tietenkään kannata peitellä! Nehän kuuluu tuohon asuun, kuin silmä päähän ;) :D

Hih, täältä ei ainakaan suonikohjuja löydy.
:whistle:

Ja mullaon hyvinkin paljon vaatteita mitä montvarmasti pitävät mauttomina, mutta se ei kyllä miuta hetkauta.
Näkisittepä mitä tänään laitan päälle kun lähden juhlimaan illalla
:saint:

Yhteistyössä