Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Voihan hyivittu B)
Alkuperäinen kirjoittaja ihan kivoja teini-ikäisille:mutta nauraisin varmaan ääneen jos näkisin jollain yli 15-vuotiaalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Erittäin jees:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Voihan hyivittu B)
Tää oli asiallinen kommenttiJotain tämmöstä mäkin koitin hakee mut ei vaan kehittyny sanoiks asti :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Kun mä olin alle 15 niin tuollasia saanu mistään, otan vahingon takasin nyt![]()
Eiku niin, pitääkö mun hommata jakkupuku kun kolkyt on ylittyny? Vai ulkoilupuku? vai vaan kivat farkut ja kiva toppi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Kun mä olin alle 15 niin tuollasia saanu mistään, otan vahingon takasin nyt![]()
Eiku niin, pitääkö mun hommata jakkupuku kun kolkyt on ylittyny? Vai ulkoilupuku? vai vaan kivat farkut ja kiva toppi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ehhehhehhe mikä mekko *pyrsk* Olis edes laadukkaamman näköistä materiaalia, mutta ei..
Ja toi takki oli oikeasti hirveä. Siis tossa kuvassa, voihan se oikeasti tietysti olla hyvännäköinen, kyllä kyllä..
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ehhehhehhe mikä mekko *pyrsk* Olis edes laadukkaamman näköistä materiaalia, mutta ei..
Ja toi takki oli oikeasti hirveä. Siis tossa kuvassa, voihan se oikeasti tietysti olla hyvännäköinen, kyllä kyllä..
Niin...kuvat ehkä vääristää. Se mekkokin on varmaan luonnossa tosi tyylikäs!
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Eiku tyylitaju, jos toi on oikeesti sun mielestä hieno :xmas:
Okei, SORI IHMISET. On se ehkä ihan hieno...juujuu :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Eiku tyylitaju, jos toi on oikeesti sun mielestä hieno :xmas:
Okei, SORI IHMISET. On se ehkä ihan hieno...juujuu :xmas:
Mä tykkäsin takista, tosissani kyllä. Korsetista en niinkään, musta korsetin pitää kiristää kunnolla ja olla yksvärinen.![]()
Mä tykkään erilaisista vaatteista, en sellasista mitä näkee kaikilla. Vaikka kyllä mäkin arkena sulaudun massaan suht tehokkaasti... En mä kaikkia siistejä vaatteita itse pukis, ja koskaan en ole ollu ultimategootti muttei se estä mua ihailemasta tyyliä.
Sitäpaisti mun mielestä mulla on tyylitajua, ehkä se tyylittömyysongelma onkin muilla?Makuasioista ja blaablaa...
Mikä susta on tyylikästä?
Mietin ihan samaa...Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Perhekerhossa on keskiviikkona naamiaiset, ehtisinköhän hankkia asun siiheksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Mietin ihan samaa...Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Perhekerhossa on keskiviikkona naamiaiset, ehtisinköhän hankkia asun siiheksi.Kyllä siinä muut äidit ois kateudesta vihreitä tai sit ennemminkin myötähäpeästä punaisia
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Älä palkoile!!! Se takki oli ihan jees, mutta korsetti...........oli kyllä korsetti.
Tyylikkyys on venyvä käsite, mutta ultimategootteilut tai anime-/mangasohlailut ei ole tyylikkäitä kyllä koskaan - ja sen nyt näkee perssilmälläkin.
Ja sanottakoon vielä, että mun mielestä kaikkien ei pidäkään olla samasta muotista, mutta rajat ne on perkeleelläkin.
No ei tietenkään kannata peitellä! Nehän kuuluu tuohon asuun, kuin silmä päähänAlkuperäinen kirjoittaja Hankey:Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Mietin ihan samaa...Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Perhekerhossa on keskiviikkona naamiaiset, ehtisinköhän hankkia asun siiheksi.Kyllä siinä muut äidit ois kateudesta vihreitä tai sit ennemminkin myötähäpeästä punaisia
![]()
Mutta entä sääret, kannattaako suonikohjuja mitenkään peitellä? Ilmakin on varmaan jo lämmin.
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:No ei tietenkään kannata peitellä! Nehän kuuluu tuohon asuun, kuin silmä päähänAlkuperäinen kirjoittaja Hankey:Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Mietin ihan samaa...Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Perhekerhossa on keskiviikkona naamiaiset, ehtisinköhän hankkia asun siiheksi.Kyllä siinä muut äidit ois kateudesta vihreitä tai sit ennemminkin myötähäpeästä punaisia
![]()
Mutta entä sääret, kannattaako suonikohjuja mitenkään peitellä? Ilmakin on varmaan jo lämmin.![]()
![]()