Nyt löysin unelmien talon!! linkki mukana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tyypillinen ilmo, jossa yritetään sokaista ostaja myyjän sisustuksella. Eihän siinä ollut edes pohjakuvaa!!!

Mutta joo, ihan hieno talo kyllä. Tontti vaan näytti tosi apealta, tyhjää ja tasaista joka puolella.

On tilaa ja väljyyttä sekä sisällä, että ulkona ja palvelut hyvän matkan päässä.
Liian vaaleaa silti mun makuun ja vain 1 suihku sekä ikkunoista en pitänyt. Edullinen on, vaikkei sinne seudulle moni haluakaan...Mä kyllä voisin asua tällä kokemuksella mikä mulla on paikasta ;)

Makuasioista ei sovi kiistellä :D Musta ihan hirvee. TUollaisessa jos asuis niin ois koko ajan sellanen olo että asuu jossain laitoksessa. Liian steriili ja kylmä. ei ollenkaan kodintuntua.

Tää alko eti suunnittelee muuttoa!! Aivan ihana mutta tosissaan ehkä hieman kylmän oloinen mutta sen sais varmaan sisustuksella lämpimämmäksi! Toi hinta on aivan hämmästyttävä verrattuna tänne vantaalle!! Me saatais melkein kaksi tollasta asuntoa tän kämpän hinnalla!?

Mä olen luullut, että tollasen omakotitalon rakentaminen (sisältäen noi pintamateriaalit) maksaa enemmän kuin ton 179 000. Etelässähän hintaan tulee sitten yli 100 000 lisää tontista, mutta olen siis luullut, että ei sitä ihan noin halvalla omaa kotia saa.

Tykkäsin kyllä kovasti sisätiloista.

[QUOTE="sasa";25592133]Mitä ihmeen maisemaa? Tyhjä ankeutta täynnä.[/QUOTE]

Peltomaisemaa horisonttiin asti. Peltoa en näkisi kovin mielenkiintoisena, mutta taivasta näkyy paljon eli kesäisin voisi "laskea lampaita". Minusta on tylsää, jos taivasta ei näy.

[QUOTE="a p";25591339]en ole kotoisin täältä mutta ikinä en enää muualle lähde pohjanmaalta! :D[/QUOTE]

Mun vanhemmat ovat sieltä kotoisin ja sukulaisiakin siellä päin on. Mutta itse olen syntynyt pääkaupunkiseudulta, ja mua ei saa täältä mihinkään. En välitä edes lomailla maalla. Mutta hyvä että kaikille löytyy sitä mistä pitävät!

[QUOTE="vieras";25592432]Ota huomioon että asunnon huoneet ovat TODELLA pienet. Kuvaaja on venyttänyt kameralla huoneet isonnäköisiksi, mutta todellisuudessa talo on todella ahdas.[/QUOTE]

Huomasin että on venytetty, mutta olohuone ja keittiö reilua kokoa meidän tarpeisiin. En edes tajua mihin isoja makkareita tarvisi :D

Alkuperäinen kirjoittaja tyrnäväläinen;25592075:
Tuota joo. Kyseinen talo oli viimeksi noin vuosi sitten myynnissä. Asutaan tässä ihan muutaman sadan metrin päässä. Itsekin silloin harmittelin, että ihan mahtavan oloinen talo ja melkein kirosin, kun tuli jo ostettua toinen talo. Mutta tällä hetkellä olen erittäin tyytyväinen, ettemme ko. taloa ostaneet. Nimittäin:
Naapuritalossa on räksyttävä koira, joka räksyttää ihan koko ajan. Miltä tuntuisi asua sellaisen naapurissa? Ehkä juuri siksi kyseinen perhe onkin muuttamaassa talosta pois? Lisäksi toisin kuin kuva antaa ymmärtää, ei takapihalta suinkaan avaudu ihastuttava peltomaisema, vaan 5-10 metriä takaterassilta menee hiihtolatu, jota käytetään varsin ahkerasti. Ja kun esim. olohuoneen erittäin isot ikkunat avautuvat takapihalle, niin eipä niistä maisemista voi paljon nauttia, kun verhot on pidettävä koko ajan kiinni. Lisäksi tontti on todella kapea ja pitkulainen ja menee juurikin sitä hiihtolatua/pururataa myötäillen siten, että ei siihen oikein voi mitään rakentaa saatika olla rauhassa.

Mutta joo. Tyrnävällä kyllä saa lunastettua noi vuokratontit itselle, veikkaisin että kyseinen tontti maksaa alle 10000 euroa, kun on noin pieni.

Mihinkään maisemaan en kyllä edes sen kummemmin katsellut mutta iso kiitos tästä vastauksesta!

kävin kattomassa ja se oli livenä vielä ihanampi kuin kuvissa! tilat oli tosi tilavat ihan niin kuin kuvissa vaikka olin varma että on livenä paljon pienemmät. itse asiassa tuo vanhempienkin makkari oli luonnossa jotenkin isompi. haukkuvaa koiraa ei ainakaan nyt kuulunut. tuohan on uudella asutusalueella jossa talot vierivieressä, mutta tuo talo on tavallaan kulmassa ja omassa rauhassa. tuohon pellolle ei ole tulossa taloja! :) ja pellolla menee tosiaan hiihtolatu mutta en mä oikein tiedä että haittaisko se kumminkaan mitään. tuskin sitä liikennettä nyt niin paljoa on. ja tontin sais lunastaa halvalla...ainut että mietityttää paikkakunnan vaihto kuitenkin vaikka tuonne pääsee kätevästi kun on koko ajan 80-100 aluetta.

Yhteistyössä