Pikku tieteilijä.
Niin, _enemmän_. Aspartaamista ei sitäpaitsi ole vain sitä puoltavia tutkimuksia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pikku tieteilijä.
Hyva havainto! Lautanen tayteen kaikenkarvaista ruokaa ja sit Diet Coke ruokajuomaksi.Jotenkin se tuntuu menevän usein niin, että nimenomaan ylipainoiset juovat light-juomia. Tuntemani hoikat/normaalipainoiset juovat kohtuudella sitä tavallista versiota.
Jotenkin se tuntuu menevän usein niin, että nimenomaan ylipainoiset juovat light-juomia. Tuntemani hoikat/normaalipainoiset juovat kohtuudella sitä tavallista versiota.
Voi ny herranen aika, juot vettä riittävästi niin kuolet siihen.
En mä NIIN järkevä halua olla.![]()
Löytyiskö susta sen verran järkeä että poistuisit tältä palstalta ja hakeutuisit lähimmän paikallisjunan alle?En mä NIIN järkevä halua olla.![]()
Kannattaiskohan sun hakeutua hoitoon?
Eipä ole tarvetta.Katsotaan sitten uudestaan, kun kehotan tuntematonta(?) ihmistä tappamaan itsensä.
Ei niin minkäänlaista.Elämässäni on kaikki hyvin. Toivottavasti jonain päivänä sinullakin.
Ja sinä et ole säälittävä tehdessäsi samaa, koska...?![]()
Mun mielestä on kamalaa, että sellaisella ihmisellä on lapsia, joka keskellä yötä kehottaa ihmisiä tappamaan itsensä.Äiti vailla empatiakykyä, pelottavaa.
Hyvä vitsi, ettei vanhempia ja sisaruksia lasketa perheeksi.Perhettä ne on ja tulee aina olemaan. Kiva, kun näet ruudun läpi ja tiedät minun olevan yksin.
![]()
Tytsi, mitä tuo "kohtuudella" tarkoittaa? Paljonko sokerilimua on sun mielestä ok?