Nyt loppu kyllä yhden kaverin luona käyminen!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen

Vieras
Tai edes sen treffaaminen missään sillon jos on lapset mukana.

Oltiin eilen kylässä niillä mun 2,5v lapsen kanssa. Kaverilla 5 ja 6v lapset. Koko ajan saa haukkana vahtia ettei toi pienempi lapsista kiusaa mun lasta ja vähän ennen kun oltiin lähdössä niin se 6v lapsi tulee sanomaan mulle, että sisko kuristaa mun lasta. Juoksin kattomaan niin tilanne oli ohi mutta mun lapsella punaset jälet naamassa. Minä jouduin sanoo 5v tytölle vihasena ettei noin saa ikinä tehä kellekkään kun kaverini eikä miehensä sohvalta eväänsä nostaneet ja komentaneet lastaan.

Tänään näkyy ihan mustelmat mun lapsen naamassa :( Että mua suututtaa vieläkin se tilanne. Osasyy kyllä niissä vanhemmissakin kun eivät ikinä kiellä niitä lapsia.

Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:
oho...aika välinpitämätöntä niiltä vanhemmilta! :o

Niinpä. Oli kyllä niin lähellä etten sanonu niille vanhemmille, että voisitte vähän alkaa komentamaan itekki omaa lastanne! Tosi ärsyttävää joutua komentamaan toisen lasta! Olis pitäny enemmänkin sitä ripittää eikä edes anteeks pyytäny mun lapselta vaikka sanoin että nyt olis anteeksi pyynnön paikka. Juoksi vaan äitinsä syliin olkkariin.

Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
Ai jumakauta että olisin vihainen!

Mä kun ite oon vielä sellanen, että nappaan lasta käsivarsista kiinni jos on tehnyt jotain pahaa ja yrittää karkuun. Siis sen aikaa pidän kiinni kunnes oon selittänyt ettei jotain saa tehdä noin. Teki kyllä niin mieli nappasta sitä kaverin lasta käsistä kiinni kun lähti pois tilanteesta anteeks pyytämättä, olis vaan pokalla pitänyt tehdä niin ni sais sekin kunnon opetuksen ;(