Nyt löin törkeästi vyön alle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mulla on kaveri jolta on "mies" menehtynyt. Oli paksuna silloin mutteivat asuneet edes yhdessä. Siksi laitoin miehen sulkuihin. Monta vuotta olen kuunnellut kateellista tilitystä siitä kuinka mulla on helppoa kun on mies joka tekee sitä ja tätä ja tuota ja kun hän tekee kaiken itse ja käy töissä ja minä saan käydä vaan osa-aikatyössä kun mies (muka) maksaa jne jne. Tottahan tuo sinällään on mutta tämä kaverini tietää sen että olen mm. vakavan sairauden takia useasti sairaalahoidossa jne ettei se helppoa ole. Nyt vapun alla alkoi taas se tilitys siitä kun me voidaan perheenä tehdä sitä ja tätä ja tuota ja märinä edesmenneestä miehestä. Tuumasin tällä kertaa vain "lohduttaudu sillä että olisitte ehtineet erota jo moneen kertaan P:n kanssa" :P Joo, tylysti sanottu muttei ole pätkääkään huono omatunto :D

Onko sun kaverisi näitä klassisia jotka eroaa miehestä kun se on niin sika ym. mutta kun mies ottaa toisen, muuttuu homoksi tai potkaisee tyhjää niin sitten itketään kuinka ollaan menetetty elämänsä rakkaus?

Kannattaa arvostaa sitä mitä on eikä itkeä sen perään mitä ei ole koskaan ollut.

• Tykkää
Reactions: Anatolia
Mun tuttu on jo vuosikaudet ratsastanut "jäin nuorena leskeksi"- kortilla.

Tilanne siis oikeasti sellainen, että hänen entinen poikaystävänsä (jonka kanssa seurusteli ehkä 4-6 kk) kuoli vuosia sitten, ja siinä vaiheessa tämän pariskunnan erosta oli aikaa jo ainakin 3 v.

Mutta kun sillä leskikortilla saa sympatiaa. Enemmän kuin "panin random kundia yhtenä kesänä ja siksi olen yh"- kortilla :D (lapsi siis ei ole tämän kuolleen kundin, vaan jonkun festarituttavuuden tms).

Melkoinen ystävyys teillä.

Toinen kadehtii ja toinen vittuilee päin naamaa. Kivalta kuulostaa.

Ei ole ystävyys ja toivon todella että otti niin nokkiinsa ettei enää yhteyttä pidä ;)

En osaa sanoa muista suhteista kun ei ole vakavaa ollut mutta käräjillä asti taistellut henkivakuutus tms rahoista koska olihan heidän suhde kuitenkin vakava kun paksuna oli :D Niitä rahoja kun ei ilman avoliittoa saa.

kaikkien ei tarvitse asua yhdessä,ollakseen vakavassa suhteessa.Toiset elävät elämänsä niinkuin haluavat.Eivätkä teidän "yhteinen koti" tyyppien suhde ole sen vakavampi,kuin näiden jotka ovat valinneet elävänsä erillisissä talouksissa.

kaikkien ei tarvitse asua yhdessä,ollakseen vakavassa suhteessa.Toiset elävät elämänsä niinkuin haluavat.Eivätkä teidän "yhteinen koti" tyyppien suhde ole sen vakavampi,kuin näiden jotka ovat valinneet elävänsä erillisissä talouksissa.

Kyllä mä koen että meidän 12 vuoden liitto, usean vuoden avioliitto jne ovat huomattavasti suurempi juttu kuin se että ollaan yhdessä, raskaudutaan saman tien eikä edes yhteen muuteta ja kaiken kukkuraksi itketään myöhemmin kuin ei saatu vakuutusrahoja kun ei yhdessä asuttu. Tuosta en ole tosin maininnut tälle kyseiselle tyypille.

Yhteistyössä