Nyt lapset ovat tytyyväisiä:)

mitäs lego sarjaa ostit?
legot on loistavia leluja lapsille ja kyl mun mielestä niihin voi tuhlata rahaa. ne ei arvoonsa helposti menetä ja niillä on siis jälleenmyyntiarvoa. tosin järkevintä ne on säilyttää lastenlapsille,niinkun mun vanhemmat teki :)

Alkuperäinen kirjoittaja niki:
mitäs lego sarjaa ostit?
legot on loistavia leluja lapsille ja kyl mun mielestä niihin voi tuhlata rahaa. ne ei arvoonsa helposti menetä ja niillä on siis jälleenmyyntiarvoa. tosin järkevintä ne on säilyttää lastenlapsille,niinkun mun vanhemmat teki :)

tänään ostin junarattaa ja muita pieniä ja isoja, mut muuten meillä on kaikki sarjat ja jotkut 2x kerta esim, pieni ja iso eläintarha 2x kerta, kun he tykkää eläimistä. Mä haluan vielä etsiä ulkomaailta jos löytyy jotain mitä ei suomessa ole, koska mä kaikki kaupat kiersin ja joka kaupasta jotain että saisin kaikki mahdollista. Juu lego on loistava ostos =) :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Musta on ällöttävää lukea, että joku opettaa lapsensa olemaan tyytyväinen ylenpalttiseen tavaramäärään. Surku tulee suor<staan niiden lasten puolesta, joiden kodeissa vain materialla on merkitystä.

Perusteletko, kiitos. Ja miten niin vain materialla?

:attn: Rieputarallaa!!! |O

Legot on kivoja keräilykohteita kun ne voi säilytellä sitten tuleville sukupolville, eikä mene vanhaksi =)
Meillä poika kerää noita legojuttuja. On huoltoasemaa, lentoasemaa, paloasemaa ja vaikka mitä, varmaan kaikkia edes minä tiedäkään :D Duplot on jo laitettu varastoon.
Tyttö haluaa taas keräillä petshop hahmoja, niitä on tällä hetkellä 120 hahmoa ja joku 5 taloa.
Kallistahan se on mutta kerranhan ne lapsia ovat :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Pink Poodle:
Legot on kivoja keräilykohteita kun ne voi säilytellä sitten tuleville sukupolville, eikä mene vanhaksi =)
Meillä poika kerää noita legojuttuja. On huoltoasemaa, lentoasemaa, paloasemaa ja vaikka mitä, varmaan kaikkia edes minä tiedäkään :D Duplot on jo laitettu varastoon.
Tyttö haluaa taas keräillä petshop hahmoja, niitä on tällä hetkellä 120 hahmoa ja joku 5 taloa.

oho 120hahmoa :o mitsä noin paljon mistä te ostatte kun minun tytöt kerää kans ja meillä ei ole kuin jotain 70ale tai yli, kun en uusia ole missään nähnyt :( ja sitten ne isot muoviset 4, 2x

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:

oho 120hahmoa :o mitsä noin paljon mistä te ostatte kun minun tytöt kerää kans ja meillä ei ole kuin jotain 70ale tai yli, kun en uusia ole missään nähnyt :( ja sitten ne isot muoviset 4, 2x

Keräilyä on harrastettu jo pitkään, siitä lähtien kun ne hahmot tuli markkinoille. Tyttö on nyt 11v. Ostettu ihan missä nyt sattuu olemaan myynnissä. Ainoastaan kaksi samanlaista on, muut kaikki erilaisia.

Keräilyä on harrastettu jo pitkään, siitä lähtien kun ne hahmot tuli markkinoille. Tyttö on nyt 11v. Ostettu ihan missä nyt sattuu olemaan myynnissä. Ainoastaan kaksi samanlaista on, muut kaikki erilaisia.

ok, sitten meillekin pakko odottaa kun uudet tulee :D

Alkuperäinen kirjoittaja df:
Alkuperäinen kirjoittaja df:
Nyt mä oon ihan satavarma että tää savanna-neitosta ei voi olla IRL

siis että mä en ole olemassa, ahaa :D

Olet olemassa, kyllä. Muttet ole oikeasti sitä mitä kirjoitat.
Kuulostaa jotenkin... hmm... epätodelliselta!

no en voi mitään :D

Nyt mun esikoisella on taas hevoskuume, se halua pony tai hevosta, ihan oikea, mun nyt varma pitää aloita lukemaan hevosista ja miten niitä hoidetaan, kun mä lupasin kun se kasvaa niin ostetaan tai menee kouluun ja hoidetaan yhdessä :heart: se vaan on jo lapsuudesta sellainen tykkää vain hevosista

Mäki suunnittelen hevosen ostoa muutaman vuoden päästä :D

Yhteistyössä